Letrozol/Femar??

Takk for det :) Ja, det er veldig viktig å ta vare på seg selv oppi denne jakten :) Jeg skal også prøve å slappe mer av, spesielt med all tenkingen! Men det er ikke så lett.. Tiden går så sakte etter EL synes jeg :p
Har ingen barn fra før jeg heller, venter i spenning :) Har du prøvd lenge før du fikk starte med letrozol?
Ja, tiden går utrolig sakte etter EL. Men denne gangen skal jeg be mannen i huset om å passe på g-testene fram til 10 dpo. Brukte opp 20 tester i forrige pp jeg. :hilarious:

Da blir det spennende for oss begge – håper det klaffer for oss nå! Når har du IKM? Vi har prøvd omtrent 1,5 år før vi fikk starte på letrozol. Jeg var så utrolig feig og det tok meg lang tid før jeg tok kontakt med lege for henvisning til gyn. Har dere prøvd lenge eller? :)

Da er siste tbl tatt i dag å bare å vente på el:)

Ja, tiden går utrolig sakte etter EL. Men denne gangen skal jeg be mannen i huset om å passe på g-testene fram til 10 dpo. Brukte opp 20 tester i forrige pp jeg. :hilarious:

Da blir det spennende for oss begge – håper det klaffer for oss nå! Når har du IKM? Vi har prøvd omtrent 1,5 år før vi fikk starte på letrozol. Jeg var så utrolig feig og det tok meg lang tid før jeg tok kontakt med lege for henvisning til gyn. Har dere prøvd lenge eller? :)

Hihi :p Skal skal gjøre mitt beste for å vente til ikm :) Ikm er 23 februar. Forrige runde med letrozol kom TR før forventet ikm. Men jeg skal prøve å holde meg fra å teste til 23 :) Hihi, kan ikke akkurat love noe,.. :p

Vi prøvde 6 mnd før jeg tok kontakt for å få henvisning til gyn. Fikk påvist pcos da jeg var 17 år. Da sa gyn at jeg godt kunne ta kontakt hvis syklusene fortsatt var så lange når jeg en gang i fremtiden eventuelt ville få barn. Så med det i tankene ble terskelen mye lavere for å be om hjelp. Måtte vente 3 mnd på time hos gyn, pluss litt tid i forbindelse med utredning av både meg og mannen, så nå nærmer det seg ett år siden vi begynte å prøve.

Når har du IKM? :)

Er veldig spent på hvor mange av oss det klaffer for denne mnd:)

Er veldig spent på hvor mange av oss det klaffer for denne mnd:)
Jeg også. Er kjempespent selv. Endelig litt håp rundt denne prosessen igjen. Men er jo kjempeskummelt og vet jeg kommer til å bli vannvittig skuffa hvis det ikke fungerer.

Skal på ul til mandag. Spent på det:)

Jeg også. Er kjempespent selv. Endelig litt håp rundt denne prosessen igjen. Men er jo kjempeskummelt og vet jeg kommer til å bli vannvittig skuffa hvis det ikke fungerer.

Skal på ul til mandag. Spent på det:)
Krysser fingrene for deg:)

For deg også:-)

Hvor lenge har du prøvd? Og har du barn fra før?:)
Her er første pp med letrozol,vi prøver på nr 2:)
Fødte ei datter i januar i fjor, ble gravid med femar(samme som letrozol)
Mistet tre ganger og ble utredet for habituell abort før hun satt,så håper veien blir litt kortere denne gangen.
Fikk også crinone den gangen som jeg startet på da jeg fikk positiv test,så har resept på det også nå:)

Enn du??

Her er første pp med letrozol,vi prøver på nr 2:)
Fødte ei datter i januar i fjor, ble gravid med femar(samme som letrozol)
Mistet tre ganger og ble utredet for habituell abort før hun satt,så håper veien blir litt kortere denne gangen.
Fikk også crinone den gangen som jeg startet på da jeg fikk positiv test,så har resept på det også nå:)

Enn du??
Spennende at det fungerte med letrozole:)

Vi har prøvd siden mai 2012 og mistet to ganger. Ingen barn ennå. Har prøvd pergo men første med letrozole nå:)

Spennende at det fungerte med letrozole:)

Vi har prøvd siden mai 2012 og mistet to ganger. Ingen barn ennå. Har prøvd pergo men første med letrozole nå:)
Oi så lenge..håper spiren sitter snart❤️

Hvor lenge har dere hatt mensen når dere har gått på letrozol? Er på dag 7 nå så siste dag med pillene å har enda mensen, pleier ikke ha mensen mer enn 5 dager til vanlig :p

Hvor lenge har dere hatt mensen når dere har gått på letrozol? Er på dag 7 nå så siste dag med pillene å har enda mensen, pleier ikke ha mensen mer enn 5 dager til vanlig :p

Hatt det 5-6 dager når letrozol har gitt meg EL, lengre når jeg har måttet ta provera i tillegg.

Di siste 3 dagene har det kun komt litt på papire når jeg har våre på do så håper idag er siste dagen!

Når jeg tenker meg om hadde jeg vel små dråper 1-2 dager også ;)

Håper du snart er ferdig

Oi er allerede kommer til cd10,så da starter eltestingen om ett par dager:)

Jeg gikk på noen enkelkurer med pergotime som ikke ga noe resultat for min del, så jeg fikk da Femar som jeg skulle prøve. Prøvemåned nr 2 satt spira som støpt og jeg venter en gutt nå om 4 uker :-) Da hadde vi aktivt prøvd å bli gravide i over ett år (med 3 spontanaborter på den tiden). Hadde kun hatt eggløsning tre ganger på denne perioden, og ble gravide alle gangene men mistet.. Femar hjalp oss å bli gravide, samt å beholde spira :-)

Cd 16 og ingen el enda. På pergo har jeg fått på cd 16/17 så håper det skjer noe de neste dagene :)

Cd11 og tok denne i kveld, nesten positiv eller??syns det var tidlig for å være meg, måtte bare ta en test fordi jeg har hatt "murringer" i eggstokkene i dag..
ImageUploadedByBV Forum1455486590.903391.jpg

Back
Topp