Takk , søta ♡❤
Mener det også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk , søta ♡❤
Mener det også
Han kommer til å bli fryktelig skuffa om hun ikke vil være kjærestenAw, så søtt da![]()
Aha, da er det jo greit å sjekke søsken også jastorebror har briller, da ser han bra
Men han skjeler, er langsynt og har skjeve hornhinner, såpass at vi får briller av nav.
Siden sjeling er så arvlig testes søstrene også. Minste skal henvises fra helsestasjonen når hun er et år, sa de i dag
Nåh, så ille har den da ikke vært?Nja den uken her har vært elendig..
Det skjønner jeg veldig godt. Jeg krysser fingrene for at hun sier ja daHan kommer til å bli fryktelig skuffa om hun ikke vil være kjæresten
Virker helt normalt jaOk til nå har poden hatt en rytme de siste ukene. Men i dag har han sovet hele dagen vekker han og han spiser godt men sovner med en gang vi er ferdig med å gulpe....normalt?
Å jodaNåh, så ille har den da ikke vært?
He he takkDet skjønner jeg veldig godt. Jeg krysser fingrene for at hun sier ja da![]()
God kveldGod kveld damerbusy busy day
men endelig er vi hjemme.
Jeg lagde deeen store grøtporsjonen til J. Skåla var godt over halvfull. Hun spiste opp altdet er første gang. Kjenner jeg er litt stolt nå
![]()
Kos deg masse i kveldTuppa er lagt,og sjokoladen er lagt fram idol er på tv og jeg skal straks finne fram strikkingen.
Tidlig på jobb?Må huske å sette på vekkerklokke til i morgen tidlig
Åh. Neida, så ikke skal det ikke være. Er norwegian som flyr ditOi! Jeg er vant til sånn Lofoten priser, ditt blir man jo flådd om man tenker å reise![]()
Men så har du vel jobbet en del mer denne uken?Å joda
En gåtur
En skitur
To rockering økter
Mye mindre enn forrige uke men
Haha. kjenner meg igjen derJa, og skrur ned lyden på tven på stua
Jeg nektet nesten folk å på do før,når hun sov lett (do døra er rett utenfor rommet hennes : )
Takk, jeg prøverKos deg masse i kveld![]()
Haha. kjenner meg igjen derJa, og skrur ned lyden på tven på stua
Jeg nektet nesten folk å på do før,når hun sov lett (do døra er rett utenfor rommet hennes : )
Nå vil han ingenting. Holdt på å sovne før han hyler igjen. Er så lei av den søvnen som er vanskelig fra før. Nå er han bare j****. Vurderer nesten å ringe til jobb i morgen tidlig og si meg syk med sykt barn. Stemmer jo men gubben er jo strengt tatt hjemme til å ta han. Bare synd jeg nok ikke får sove noe i nattUff. Høres ut som mi her om dagen. Knødde nærmest i søvne overalt og mot meg hele tiden selv om hun lå så inntil meg som mulig.