Spesiell ei som skal få?Får håpe mottageren setter pris på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spesiell ei som skal få?Får håpe mottageren setter pris på det
Nei, det blir straks litt mer slitsomt når man ikke får gjort ting aleneJa.. men stresset vedvarer hele helga. Gubben har ting han og skal gjøre, så jeg er avhengig av å ha med meg frøkna overalt på det jeg må gjøre. Ikke alltid lett når ting tar dobbel så lang tid.
NeidaMå skrape sammen litt penger, regner med det koster en halv formue å fly dit?![]()
Den smokken altsåHoho jaadet var sånn god nattgrøt, så håper hun sover godt nå
hun har en tendens til å våkne en del ganger på natta
Men stort sett er det bare smokken som har falt ut![]()
Bare fotballkort til kbFikk du shoppet noe da?![]()
Hehedet er vel sånn typisk småbarnsforeldre
![]()
Oi! Jeg er vant til sånn Lofoten priser, ditt blir man jo flådd om man tenker å reiseNeidahar reist for 300 kroner en gang til oslo derfra
![]()
Så koselig at dere stakk innomTok med meg tuppa en tur på jobben min så hun fikk stusset tuppene, også var vi innom besteforeldrene til gubben på kaffebesøkmannen og tuppa pleier å være der minst annenhver lørdag, og nå har vi ikke vært der siden romjula, så det var på tide
de blir så glad når vi kommer ♡
Ikke smakt Daim på lenge jegJepp, godt var det også![]()
❤Det varmer skikkelig, spesielt i kveld ♡
Er du trøtt idag?Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke sov litt på sofaen i da![]()
![]()
Sendte mannen en snap, og han ble så glad for at jeg tar vare på de mens han er vekk ♡Så koselig at dere stakk innom
Herlig å gjøre andre glade![]()
Blir du syk??Jeg fryyyyyser![]()
Da kan du unne deg en i morgen, du treningsdamenIkke smakt Daim på lenge jeg
Hihi, gjør den feilen stadig vekk selvJada, huff![]()
Skulle sikkert lest gjennom hele oppskriften førstmen jeg er vant til sånn dale garn oppskrifter der du ikke trenger det
![]()
Yes det er detSpesiell ei som skal få?![]()
Ja, og skrur ned lyden på tven på stuaJaog lister seg når man går for at ikke knirkinga skal vekke
![]()
Nja den uken her har vært elendig..Da kan du unne deg en i morgen, du treningsdamen![]()
Aw, så søtt daYes det er det![]()
Deilig med helgDa er nok er uke over.
Hele uken har gått i ett.
Nå får jeg slappet litt av.
Lille U skal forresten på sin første bursdagsfeiring til en barselgruppen, det gleder vi oss til.
Muligens vi også får besøk på søndag![]()
Hva skal dere I helgen?