Skravletråd februar!

Plutselig skulle mini begynne å hyle idet gubben gikk for å lufte hunden. Kjenner dette blir en laaang natt spesielt siden gubben nok ikke kommer til å gjøre noe særlig med mini når han våkner i natt. Blir nok meg som må opp som vanlig til tross for jobb i morgen tidlig
Synes gubben godt kan ta han inatt da :O

Jeg veit, derfor jeg måtte legge ut bildet :p

Ja,det er det, håper aller gode ting er 3! Det er oppskriften sin feil,den hopper litt for mye fram og tilbake og jeg tenker for vanskelig. Blæ! :p

Hihi, regna med det ;)

3 gangen?:o æsj da :p

be110650d379b968c3fbdc11de42cc4b

God helg da dere ;)
Måtte jo være en Daim ja

Hun venner seg nok fort til det,kanskje sover hun bedre. Også kommer det til å bli en fanatisk verden for dere voksen. Vi endte med å hviske til hverandre første kvelden :p
Håper det :) vi sitter titt og ofte i stua og hvisker til hverandre lenge etter hun er sovna og vi har vært inne der. Av gammel vane :p hahja

Våkna med hylskrik 23 :( skreik så mye at jeg nesten ble redd for hun harka sånn. Slim i hals også. Men roa seg tilslutt og sov inntil meg hele natta. Sov i ett til 7 iallefall :) men hun skrek når hun prompa, så regner med hun var noe dårlig i magen.
Uff da, stakkars lille:(
Mamma er god å ha når man er pjusk!

Uff da, stakkars lille:(
Mamma er god å ha når man er pjusk!
Ja. Hun sovna godt når jeg lå og pjusket henne i håret og i nakken. Så ble liggende sånn lenge. Det som roa henne mest. :) men kjente et øyeblikk jeg ble bekymra der

Håper det :) vi sitter titt og ofte i stua og hvisker til hverandre lenge etter hun er sovna og vi har vært inne der. Av gammel vane :p hahja
Hehe :p det er vel sånn typisk småbarnsforeldre :p

Back
Topp