Skravletråd februar!

Jaa :D haha J liker jo ikke andre barn :p "crap! Må dele oppmerksomheten med andre barn" hun er vant til å være the center of attention :p hahaha
Haha. L er heller ikke så vant med barn. Så må få henne litt mer sosialisert :p

Skulle tatt hurtigruta med gubbis oppover :p han var i Lofoten nå sa han.
Da hiver du deg på hurtigruta og plukker han opp i lofoten og så videre til troms ;) båten går til kai her også ;)

Skal dere ha henne på eget rom i nyhuset? :)
Tror vi må det nesten :p dørene er rett ved siden av hverandre til rommene, så kort vei. I leiligheten var rommene på hver sin side av huset så ble langt å springe tjue ganger i timen på det verste :p legger madrass på gulvet i krise om hun ikke klarer roe seg. Men merker at hver neste natt våkner hun av oss :/

Haha btw sjekk hva J gjorde istad
Vis vedlegget 161603
Ødelegger arvegods fra mor :p den leken hadde jeg som baby. Hun har alltid slått den i gulvet, men idag såå :o
Daaan. Så snapen dja!(men for lite strøm til å svare). Leken overlevde nesten tretti år. Men ikke baby J altså :p :o hahahaha

Tror vi må det nesten :p dørene er rett ved siden av hverandre til rommene, så kort vei. I leiligheten var rommene på hver sin side av huset så ble langt å springe tjue ganger i timen på det verste :p legger madrass på gulvet i krise om hun ikke klarer roe seg. Men merker at hver neste natt våkner hun av oss :/
Det var det som skjedde her også. . Så hun ble flyttet på eget rom når hun var 8 mnd, jeg hadde også noen netter på gulvet på rommet hennes,hender seg jeg har det når hun er syk nå også :p

Back
Topp