Haha. L er heller ikke så vant med barn. Så må få henne litt mer sosialisertJaahaha J liker jo ikke andre barn
"crap! Må dele oppmerksomheten med andre barn" hun er vant til å være the center of attention
hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. L er heller ikke så vant med barn. Så må få henne litt mer sosialisertJaahaha J liker jo ikke andre barn
"crap! Må dele oppmerksomheten med andre barn" hun er vant til å være the center of attention
hahaha
Håper på litt søvn i natt, men vil ikke være for optimistiskNei det skal ikke det![]()
Skulle tatt hurtigruta med gubbis oppoverJa, sover søtt enn så lenge![]()
Hvorfor tror du ikke at det blir særlig søvn?Håper på litt søvn i natt, men vil ikke være for optimistisk![]()
BraJa, sover søtt enn så lenge![]()
Da hiver du deg på hurtigruta og plukker han opp i lofoten og så videre til tromsSkulle tatt hurtigruta med gubbis oppoverhan var i Lofoten nå sa han.
PrøverBraslapp av og tenk litt på deg selv nå ♡
Han er ombord i hurtigruta og jobberDa hiver du deg på hurtigruta og plukker han opp i lofoten og så videre til tromsbåten går til kai her også
![]()
Skal dere ha henne på eget rom i nyhuset?Prøverhåper hun sover lenge og godt.
og at hun ikke våkner når vi legger oss sånn som tidligere
![]()
Tror vi må det nestenSkal dere ha henne på eget rom i nyhuset?![]()
Daaan. Så snapen dja!(men for lite strøm til å svare). Leken overlevde nesten tretti år. Men ikke baby J altsåHaha btw sjekk hva J gjorde istad
Vis vedlegget 161603
Ødelegger arvegods fra morden leken hadde jeg som baby. Hun har alltid slått den i gulvet, men idag såå
![]()
Enda mer perfektHan er ombord i hurtigruta og jobberså han kan jo komme innom deg
![]()
Lillesøster er så tett i nesa, så sover veldig liteHvorfor tror du ikke at det blir særlig søvn?![]()
JaaaDaaan. Så snapen dja!(men for lite strøm til å svare). Leken overlevde nesten tretti år. Men ikke baby J altså![]()
hahahaha
Ååh. Kjenner den! Er hun kjempemye våken?Lillesøster er så tett i nesa, så sover veldig lite![]()
Haha. L ødelegger bare figurene i bøkene sine hunJaaa![]()
Nå får hun ikke leke med den før søndagmannen måtte fram med superlimet
![]()
Ja hadde blitt dårlig start på dagenVille vært kjedelig om du forsov deg ja
Ja nå ligger han våken og omtrent kryper inn i meg. Og egentlig kjempetrøtt. Og utrolig varm kjenner jeg til tross for at han ligger i kun bleie og har sparket av seg dynenUff. Da er det kanskje bare å legge seg ja
Det var det som skjedde her også. . Så hun ble flyttet på eget rom når hun var 8 mnd, jeg hadde også noen netter på gulvet på rommet hennes,hender seg jeg har det når hun er syk nå ogsåTror vi må det nestendørene er rett ved siden av hverandre til rommene, så kort vei. I leiligheten var rommene på hver sin side av huset så ble langt å springe tjue ganger i timen på det verste
legger madrass på gulvet i krise om hun ikke klarer roe seg. Men merker at hver neste natt våkner hun av oss :/