Håper også det. Nå ser det ut som jeg bare kan legge meg. Sitter mer på rommet enn noen annen plassUff. Stakkars mini. Håper det gir seg snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper også det. Nå ser det ut som jeg bare kan legge meg. Sitter mer på rommet enn noen annen plassUff. Stakkars mini. Håper det gir seg snart!
Jepp, vi har sett dem noen gangerDen ligger på storyen så se i vei. Men det så du velhaha. Hun glimta skikkelig til der
![]()
Vet det er irriterende,men ta det som en pause, det trenger du ♡1 time ut i legging.. enda våken. Blææ
Så bra hun spiser godtGod kveld damerbusy busy day
men endelig er vi hjemme.
Jeg lagde deeen store grøtporsjonen til J. Skåla var godt over halvfull. Hun spiste opp altdet er første gang. Kjenner jeg er litt stolt nå
![]()
Aah.din kveld høres faktisk fantastisk ut!Tuppa er lagt,og sjokoladen er lagt fram idol er på tv og jeg skal straks finne fram strikkingen.
Hun sovna til slutt. Ikke mye pause når man må henge over senga syngende og strykende. Hadde mest lyst å ta henne i senga og sove sammen slik vi gjor natta som var og første lur. Merker hun har skikkelig mammadalt periode. Vil kose masse når vi skal sove sammenVet det er irriterende,men ta det som en pause, det trenger du ♡
Ville vært kjedelig om du forsov deg jaMå huske å sette på vekkerklokke til i morgen tidlig
Hihi, glad jeg huska å lagre videoen selv. Hun var så sjarmerendeJepp, vi har sett dem noen ganger♡
Uff. Da er det kanskje bare å legge seg jaHåper også det. Nå ser det ut som jeg bare kan legge meg. Sitter mer på rommet enn noen annen plass
Vi har vært på besøk hos en venninne av meg. Vi har ikke snakket sammen på 7 årHva har dere gjort idag da?flinke J
![]()
Ååh, sett bilder derfra på face. Gøy å treffe gamle venninner igjen daVi har vært på besøk hos en venninne av meg. Vi har ikke snakket sammen på 7 årså vi har hengt sammen hele uka. Prøver å sosialisere J med andre barn
idag lekte hun med sønnen til venninna mi
![]()
JaaSå bra hun spiser godt![]()
Hadde bytta ut sjokoladen og strikkingen, eller kanskje ikke sjokoladen (Aah.din kveld høres faktisk fantastisk ut!
Null sjokolade her, og all strikkingen er pakka ned i flyttelasset![]()
JaaÅåh, sett bilder derfra på face. Gøy å treffe gamle venninner igjen da![]()
Det skjønner jeg daHun sovna til slutt. Ikke mye pause når man må henge over senga syngende og strykende. Hadde mest lyst å ta henne i senga og sove sammen slik vi gjor natta som var og første lur. Merker hun har skikkelig mammadalt periode. Vil kose masse når vi skal sove sammenmen gleder meg så til å se mannen igjen at jeg må være våken
![]()
Kom hit så skal jeg holde deg med selskapHadde bytta ut sjokoladen og strikkingen, eller kanskje ikke sjokoladen () med selskap akkurat nå..
Ja, sover søtt enn så lengeDet skjønner jeg da![]()
Har hun sovnet nå?
Det hjelper på mammahumøret daJaahun har ikke villet ha så annet enn nan hele uka
har klart å gi henne litt smoothie og middagsglass, men det var ikke mye. Så idag ble jeg veldig stolt
![]()