Skravletråd februar!

God morgen :) Her har vi hvert våken lenge, 6 timer siden småen våkna og fortsatt ikke enig i at han skal ha seg en liten lur :P Men sola skinner, det er fredag og jeg er godt i gang med husvasken så da blir det nok en fin fin dag :D
Ha en super fin fredag alle sammen :)
God morgen:D
Ha en strålende fredag dere også!

Tusen takk og i like måte:-). Blir nok feber her i kveld også tenker jeg
Så kjedelig :( tuppa er veldig sliten idag, så hun er nok ikke helt i form nei :/ jeg kjenner jeg er tett i nesen selv. .

God morgen:D
Så koselig med tenåringsbesøk!
Det er go jentene mine. :) På grunn av aldersforskjellen så ble jeg litt sånn reserve tante sa mamma døde. Hu eldste var bare 3 og hu yngste var ikke født. Så det er meg som stort sett alltid har passet dem. Det er meg de kommer til når de trenger litt "fri" :)
Så jeg får bare nyte det så lenge de gidder :D

Jeg må innrømme jeg synes det er merkelig, da burde de jo merket at han var borte i går for er jo læreren som skriver navnene på lappen så løpet Et barn opp med den.
De har jo
1: godkjent permisjon og sendt inn søknad for kb på kurs.
2: fått brev om at han kom inn på kurs og det er bare litt over en uke sier
3: fått påminnelse på its learning fra oss
Det syns jeg også er merkelig av lærer.

Så kjedelig :( tuppa er veldig sliten idag, så hun er nok ikke helt i form nei :/ jeg kjenner jeg er tett i nesen selv. .
Ikke noe kjekt:-/. Håper ikke du også blir forkjølt/syk nå.
Her kryper han nå litt rundt men orket ikke særlig med frokost idag

Ikke noe kjekt:-/. Håper ikke du også blir forkjølt/syk nå.
Her kryper han nå litt rundt men orket ikke særlig med frokost idag
Satser på at det bare er forbigående hos meg :) og at barna blir rast friske, søndag har hun holdt på i ei uke, uten å bli ordentlig syk.. irriterende. :/

Back
Topp