Ja får prøve på det. Har litt småærend å gjøre også. Men håper mini snart vil ha en liten lur så jeg også kan sove litt mens gubben er ute og fikser det han skulleHåper du kan hvile litt på dagen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får prøve på det. Har litt småærend å gjøre også. Men håper mini snart vil ha en liten lur så jeg også kan sove litt mens gubben er ute og fikser det han skulleHåper du kan hvile litt på dagen?![]()
Æsj det var dumt
Nei, si det?!
Hadde vel gått nedenom og hjem vil jeg tro....![]()
God morgenGod morgenHer har vi hvert våken lenge, 6 timer siden småen våkna og fortsatt ikke enig i at han skal ha seg en liten lur
Men sola skinner, det er fredag og jeg er godt i gang med husvasken så da blir det nok en fin fin dag
![]()
Ha en super fin fredag alle sammen![]()
God morgen
Ha en strålende fredag dere også!
Skal du til Vestfold?Mhm Synd jeg må sitte i bil i stedenfor tur
Høres ut som en god planJa får prøve på det. Har litt småærend å gjøre også. Men håper mini snart vil ha en liten lur så jeg også kan sove litt mens gubben er ute og fikser det han skulle
Herlig!Jepp det har vi
Så kjedeligTusen takk og i like måte. Blir nok feber her i kveld også tenker jeg
Ja tror jeg trenger det siden jeg skal jobbe i helgen ogsåHøres ut som en god plan![]()
Det er go jentene mine.God morgen
Så koselig med tenåringsbesøk!
Det syns jeg også er merkelig av lærer.Jeg må innrømme jeg synes det er merkelig, da burde de jo merket at han var borte i går for er jo læreren som skriver navnene på lappen så løpet Et barn opp med den.
De har jo
1: godkjent permisjon og sendt inn søknad for kb på kurs.
2: fått brev om at han kom inn på kurs og det er bare litt over en uke sier
3: fått påminnelse på its learning fra oss
Ikke noe kjekt:-/. Håper ikke du også blir forkjølt/syk nå.Så kjedeligtuppa er veldig sliten idag, så hun er nok ikke helt i form nei :/ jeg kjenner jeg er tett i nesen selv. .
Mhm men får sende en mail til så det hvertfall blir registrert som permisjonJa skulle jo trur de hadde såpass med oversikt, hvertfall når det hele veien har gått gjennom skolen da.
Må man ha det ogsåJeg holdt på med slik skjønnhetssøvn veit du![]()
Oh gleder megJeg skal komme sterke tilbake en dag jeg er uthvilt![]()
Mhm må jo hente kengubarnetSkal du til Vestfold?![]()
Satser på at det bare er forbigående hos megIkke noe kjekt:-/. Håper ikke du også blir forkjølt/syk nå.
Her kryper han nå litt rundt men orket ikke særlig med frokost idag
det hadde det nok jaHahahadde vel vært mye av forskjellige ting vil jeg tro
![]()