Skolen ringte å etterlyste kb i dag. Merkelig
Hadde de glemt at han var på kurs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skolen ringte å etterlyste kb i dag. Merkelig
Min mann har aldri bakt kake førDet skal vi
He he får håpe du får det da![]()
Aner ikke. Tror muligens det ikke helt var kommunisert videre.Hadde de glemt at han var på kurs?
God morgen ThereseGod morgen alle!![]()
Helt nydeligOh for et deilig vær ute
Har de glemt at han er på kurs?Skolen ringte å etterlyste kb i dag. Merkelig
Aner ikke. Tror muligens det ikke helt var kommunisert videre.
Sa han var borte i går også, da begynte hun å unnskylde seg og at hun fikk jo bare beskjed fra barna om hvem som var borte....
Kommer du å tar husvask her også?God morgenHer har vi hvert våken lenge, 6 timer siden småen våkna og fortsatt ikke enig i at han skal ha seg en liten lur
Men sola skinner, det er fredag og jeg er godt i gang med husvasken så da blir det nok en fin fin dag
Ha en super fin fredag alle sammen![]()
Kommer du å tar husvask her også?
Jeg må innrømme jeg synes det er merkelig, da burde de jo merket at han var borte i går for er jo læreren som skriver navnene på lappen så løpet Et barn opp med den.Jeg skjønner, ikke så lett å holde oversikten da nei...
Har nemlig opplevd det samme, jeg hadde fått godkjent av læreren at frøkna hadde fri. Og så ringer hu far og spørr etter ungen... han kunne jo ikke svare, så han sendte meg melding.. jaja godt hu husker at hu har gitt eleven fri og så ringer far til tross for at det er meg de skal kontakte om det er noe...
Æsj det var dumtSorry men trur ikke jeg orker det i dag altså![]()
Aner ikke i grunnHar de glemt at han er på kurs?![]()
Mhm Synd jeg må sitte i bil i stedenfor turHelt nydelig![]()
Takk for detKos deg på jobb
Håper du kan hvile litt på dagen?Ja blir utrolig dårlig søvn da
Jeg må innrømme jeg synes det er merkelig, da burde de jo merket at han var borte i går for er jo læreren som skriver navnene på lappen så løpet Et barn opp med den.
De har jo
1: godkjent permisjon og sendt inn søknad for kb på kurs.
2: fått brev om at han kom inn på kurs og det er bare litt over en uke sier
3: fått påminnelse på its learning fra oss
Nei, si det?!Nei det gjør jeg ikke heller Haha![]()
Ja hva skulle jeg gjort uten deg? ❤
Jeg holdt på med slik skjønnhetssøvn veit duMhm må jo vær her når jeg spør om det
Tusen takk duHoho håper du får en hyggelig jobb helg![]()