God morgen og god helgNei da var det på tide å stå oppsjefen i huset (lill J ) ville ikke sove lenger
![]()
Så god morgen damerdet er freeedag
har dere noen planer for helgen?
Jeg skal jobbe jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen og god helgNei da var det på tide å stå oppsjefen i huset (lill J ) ville ikke sove lenger
![]()
Så god morgen damerdet er freeedag
har dere noen planer for helgen?
Jepp det har viHar dere sol?
Nei. Å takk og lov for det. Kroppspress kommer da fort nok om ikke vi i klesbransjen skal pushe på enda mer![]()
Kos deg på jobbGod morgen og god helg
Jeg skal jobbe jeg...
Bra dere fikk noen timer ekstra på morgenenGod morgen. Her sov vi til 7.45 idag men med den natten vi har hatt trengte alle 3 det og helst ett par timer til. Mini hadde feber da han ble lagt igår kveld og har sovet utrolig dårlig. Målte igjen i 3 tiden ifm bleieskift og hadde igjen 38.5 og feber. Fikk ny paracet men gråt en del før vi fikk han til å sove litt til
Uff du begynner også å bli syk jaJa mini var skikkelig kosete og klengete samt noe sutrete. Ikke godt å vær liten og syk. Matlysten er ikke helt på topp idag merker jeg og akkurat i grenseland til feber. Så blir kosedag hjemme idag så får heller jeg og gubben dele oss på de tingene vi skulle fikset idag
Tusen takk og i like måteHun har heldigvis ikke hatt feber siden i går morges, *bankibordet*
God bedring til jr![]()
Håper jeg ogsåBra dere fikk noen timer ekstra på morgenen
Håper lillegutt snart er i form igjen!
Huff, man sover så dårlig av såntTusen takk, ja er helt forferdelig. Og med en febersyk og kosete/klengete gutt så ble den enda varmere da han helst skulle krype inni meg i tillegg. Trodde jeg skulle krepere en periode i natt da det var så utrolig varmt
Regnet med detNå er det for sent; )
Ja blir utrolig dårlig søvn daHuff, man sover så dårlig av sånt![]()
Da kan du jo ikke forvente at ungene kaller deg smart
Godt du har meg![]()
Oii så moroKos deg med shopping
I dag skal jente kengubarnet
I morgen skal kb i bursdag så skal vi på kick off med Miniklanen etterpå. Er nok ikke hjemme før på kvelden
Søndag er det morsdag så da blir det vel god frokost og litt gaver fra kb
Hahai wish! da hadde det hvert mye bæresjal her i huset skal jeg si deg![]()
God morgenGod morgen jenter..
Nå skal jeg snart kjøre Vesla i barnehagen.
Å i helgen får jeg besøk av småkusiene som ikke er så små lenger (13 og 16).
Men det er koselig at de fortsatt vil komme å være hos meg en hel helg fremdeles![]()
Lykke til på kontrollGod morgen.
Full fart i huset, bare litt senere enn vanlig.
Ungene skal til øyelegen 9.30, så en liten time senere enn vanlig, men litt lenger å kjøre enn til skolen da, og mor må også ha frokost og baby være klar. En må sitte på venterommet med den som ikke er inne, derved må vi ha to voksne, derved må vi ha hele familien.
(i fjor hadde jeg med meg min mor for at ikke både jeg og mannen skulle måtte ta fri fra jobb. Mamma er ufør så hun jobber ikke)
Familieutflukt, rett og slett. Om er par år må sikkert yngste inn i karusellen også. Mellomste er kanskje frifunnet innen den tid, hun ser fint men er med på kontrollene for å være sikker på at hun ikke har samme problem som broren, det var visst arvelighet inne i bildet der
Det skal viOii så morodu må kose deg masse.
Jaa det er morsdag på søndagdette blir min første morsdag
hoho jeg har allerede hintet til mannen om at jeg vil ha kake
![]()
Mhm må jo vær her når jeg spør om detRegnet med det![]()
Hoho håper du får en hyggelig jobb helgGod morgen og god helg
Jeg skal jobbe jeg...