Har tatt en slurk av en grand reserva jeghører folk si at mm ikke har promille så lenge jeg ikke har promille, men tar ikke sjansen
helt greit p vente
![]()
Har ikke drukket en dråpe siden sommeren 2013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tatt en slurk av en grand reserva jeghører folk si at mm ikke har promille så lenge jeg ikke har promille, men tar ikke sjansen
helt greit p vente
![]()
Vårdressermmmmm ja tror det men det er lenge sidenhva ser du på?
Kan bli en morsom kveld når du skal drikke igjenHar ikke drukket en dråpe siden sommeren 2013![]()
Herlig! Håper du har fått sove godt også![]()
haha ja, tror jeg skal ta det forsiktig gittKan bli en morsom kveld når du skal drikke igjen![]()
Hehe det blir fort sånn jaBurde vel ha sovet bedre, men har liksom ligget å ventet på at hun skulle våkne for mat...men skal absolutt ikke klage
![]()
haha ja, tror jeg skal ta det forsiktig gitt![]()
God morgenGod morgen og god fredag!
Håper alle har sovet godt![]()
Hatt en helt ok natt selv, skal straks stå opp, ta toget inn til byen og møte bestevenninnen minså en tur innom jobb igjen
Koselig med hytte daGod morgen![]()
Høres ut som en koselig fredagvi skal på hytta (som vanlig
)
Skal legges panel i tak i helgaKoselig med hytte daer jobb, jobb og mer jobb der oppe?
Er fornøyd - han sover på toget![]()
Måtte ta det over da posten over "ikke ble funnet" ><Høres ut som en koselig fredagvi skal på hytta (som vanlig
)
God morgen og god fredag!
Håper alle har sovet godt
Hatt en helt ok natt selv, skal straks stå opp, ta toget inn til byen og møte bestevenninnen minså en tur innom jobb igjen
Kjekt med hytta daGod morgen
Høres ut som en koselig fredagvi skal på hytta (som vanlig
)
We willGod morgen
Heeeellg
Så koselig.Kose dere