Skravletråd

Våkna første gang kl 3 og så 5.45 og så 8 :D veldig fornøyd mamma :D ikke alltid den første økta er så lang, men det blir bedre og bedre :)

Hvordan sover snuppa?
Stort sett veldig bra, men de siste tre nettene har hun spist ofte. Syns det var litt bedre i natt :) Tror hun måtte spise seg litt opp igjen siden hun har vært syk og spist så lite! Så vil tro det blir bedre igjen snart, da pleier hun ha en lang periode på 6-7 t også kortere etter det :)

Tror mini er for tynn i låra :p

Det kan være, hun her er definnitivt ikke tynn i låra hehe :P veide henne på badevekta med mannen i går og da viste den at hun veier 7,3 kg!! hehe.. Det blir jo bare sånn ca da, men stor jente!!

Stort sett veldig bra, men de siste tre nettene har hun spist ofte. Syns det var litt bedre i natt :) Tror hun måtte spise seg litt opp igjen siden hun har vært syk og spist så lite! Så vil tro det blir bedre igjen snart, da pleier hun ha en lang periode på 6-7 t også kortere etter det :)
Ja, logisk at hun trenger å spise seg opp etter sykdom :) bra hun er bedre :) ikke noe gøy med syke babytasser :(

mhm veldig bra. Er det vi bruker ,
Og der var det litt å spare på de.

hmm hmm.

Får litt penger inn på kaker i dag så da har jeg råd heheh

Ja det var det :) Vi bruker kun viking på barna som vintersko, synes de er best :) Har også pleid å ha viking som overgangssko.. Kunne vært aktuelt for lillegutt de der, men litt usikker på str! Akkurat sko liker jeg ofte best å kjøpe i butikk så de kan prøve.

Det kan være, hun her er definnitivt ikke tynn i låra hehe :P veide henne på badevekta med mannen i går og da viste den at hun veier 7,3 kg!! hehe.. Det blir jo bare sånn ca da, men stor jente!!
Hihi, stor og fin <3 kontroll neste uke?

Ja det var det :) Vi bruker kun viking på barna som vintersko, synes de er best :) Har også pleid å ha viking som overgangssko.. Kunne vært aktuelt for lillegutt de der, men litt usikker på str! Akkurat sko liker jeg ofte best å kjøpe i butikk så de kan prøve.

mhm er jo såklart det som er mest safe. men vi prøvde like på skobutikk her om dagen og da var 23 akkuart n¨å...så tenker 24 ...

Har fått forbud mot å kjøpe bøker til mini. Broren min har visst enormt mye etter sin sønn ;)
hehe ja. da bør man droppe.

vi både kjøper og arver bøker til ungene så har vel i grunn nok..men lesehester så klarer ikke la være...

anbefaler forresten disse, vi har hatt de flere ganger og de er veldig gode! tåler mye vann, veldig bra sånn på vår og høst. Kanskje litt varme midt på sommeren, men det går

https://www.xxl.no/viking-breeze-gtx-fritidssko-barn-forpris-xxl-no-499/p/1094694_1_style
ohh se der ja.
de var jo billigere også hmm hmm.

ike fullt så høy fremme...ikke at det har noe å si nødvendigvis...

eller skal mamma få kjøpe når de kommer...de kjøper jo alltid så mye når de kommer på besøk:p:rolleyes:

Nei jeg håper på mål neste mnd :) Selv om jeg kanskje ikke kommer til å prøve å havne på toppen uansett så blir det morsommere med mål :P
Akkurat samme - er jo ikke sikkert at jeg går inn for det altfor aktivt, men liker at det er litt competition :P

mhm er jo såklart det som er mest safe. men vi prøvde like på skobutikk her om dagen og da var 23 akkuart n¨å...så tenker 24 ...

Ja hvis det var like burde det jo passe :) Min har 23 i vintersko så kanskje 24 på han og da. Eller 23.. hmm

Back
Topp