Tror det er alle og over hele landetDet var det
Ja hehe så det selv
Lillelam er fint
Vet ikke om det er alle.
Norli i alle fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er alle og over hele landetDet var det
Ja hehe så det selv
Lillelam er fint
Vet ikke om det er alle.
Norli i alle fall![]()
meste i forhold til mat og bakingHehe, blir fort sånn![]()
Stort sett veldig bra, men de siste tre nettene har hun spist ofte. Syns det var litt bedre i nattVåkna første gang kl 3 og så 5.45 og så 8veldig fornøyd mamma
ikke alltid den første økta er så lang, men det blir bedre og bedre
Hvordan sover snuppa?
Ja okiTror det er alle og over hele landet![]()
Tror mini er for tynn i låra![]()
Har fått forbud mot å kjøpe bøker til mini. Broren min har visst enormt mye etter sin sønnmeste i forhold til mat og baking
2 til OJ.
1 strikkebok.
1 gave
Ja, logisk at hun trenger å spise seg opp etter sykdomStort sett veldig bra, men de siste tre nettene har hun spist ofte. Syns det var litt bedre i nattTror hun måtte spise seg litt opp igjen siden hun har vært syk og spist så lite! Så vil tro det blir bedre igjen snart, da pleier hun ha en lang periode på 6-7 t også kortere etter det
![]()
mhm veldig bra. Er det vi bruker ,
Og der var det litt å spare på de.
hmm hmm.
Får litt penger inn på kaker i dag så da har jeg råd heheh
Hehe, troor det er sånn ihvertfallJa okiGodt noen har mer peil enn meg
haha
Hihi, stor og fin <3 kontroll neste uke?Det kan være, hun her er definnitivt ikke tynn i låra heheveide henne på badevekta med mannen i går og da viste den at hun veier 7,3 kg!! hehe.. Det blir jo bare sånn ca da, men stor jente!!
Ja det var detVi bruker kun viking på barna som vintersko, synes de er best
Har også pleid å ha viking som overgangssko.. Kunne vært aktuelt for lillegutt de der, men litt usikker på str! Akkurat sko liker jeg ofte best å kjøpe i butikk så de kan prøve.
good goodHehe, troor det er sånn ihvertfall![]()
mhm veldig bra. Er det vi bruker ,
Og der var det litt å spare på de.
hmm hmm.
Får litt penger inn på kaker i dag så da har jeg råd heheh
hehe ja. da bør man droppe.Har fått forbud mot å kjøpe bøker til mini. Broren min har visst enormt mye etter sin sønn![]()
ohh se der ja.anbefaler forresten disse, vi har hatt de flere ganger og de er veldig gode! tåler mye vann, veldig bra sånn på vår og høst. Kanskje litt varme midt på sommeren, men det går
https://www.xxl.no/viking-breeze-gtx-fritidssko-barn-forpris-xxl-no-499/p/1094694_1_style
Det er planenHehe. ja...er jo mest fornuftig det da
Ha til barnehagestart![]()
Akkurat samme - er jo ikke sikkert at jeg går inn for det altfor aktivt, men liker at det er litt competitionNei jeg håper på mål neste mndSelv om jeg kanskje ikke kommer til å prøve å havne på toppen uansett så blir det morsommere med mål
![]()
Så bra at hun er bedreGod morgen!![]()
Så deilig med ingen planer![]()
Tenker vi prøver å hente i bhg i dag, snuppa virker mye bedre![]()
mhm er jo såklart det som er mest safe. men vi prøvde like på skobutikk her om dagen og da var 23 akkuart n¨å...så tenker 24 ...
Ja det er nettopp detAkkurat samme - er jo ikke sikkert at jeg går inn for det altfor aktivt, men liker at det er litt competition![]()