Masse lykke til til dereDa er det bestemt at kengubarnet skal på kurs ...
Får håpe det går bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til til dereDa er det bestemt at kengubarnet skal på kurs ...
Får håpe det går bra
Æsj daJa.. måtte hente hjem tuppa fra bhg også, feberen er tilbake, var vel bare et snev av bedring i går ds. .![]()
Ja jeg ogsåSpennende, håper han får det fint der da![]()
Håper på det ♡
Takk ♡Æsj da
God bedring
ÅneiJa.. måtte hente hjem tuppa fra bhg også, feberen er tilbake, var vel bare et snev av bedring i går ds. .![]()
Satser på det![]()
Tuppa må være hjemme i morgen Så da satser jeg på at jeg er bedre ♡
Ja.. men hun er helt rolig enda iallefall. Skikkelig hes, sånn at jeg nesten ikke skjønner hva hun sierÅnei![]()
kjipern på en sånn dag når er dårlig og :/
Åååå, gleder meg til å sePå båten. En time og ti minutter igjen til vi er fremme på vårt nye bosted.
Veldig rart å ikke skulle dra tilbake til leiligheten vår igjen.
Uff. Stakkars lita♡Ja.. men hun er helt rolig enda iallefall. Skikkelig hes, sånn at jeg nesten ikke skjønner hva hun sier![]()
Du har ikke sett bilder av huset du?Åååå, gleder meg til å se![]()
Håper dere får det fintPå båten. En time og ti minutter igjen til vi er fremme på vårt nye bosted.
Veldig rart å ikke skulle dra tilbake til leiligheten vår igjen.
Huff! Vi bruker nesesuger og sist kom det ut bittelitt rødt.. Det gjør nesten at jeg blir redd for å bruke den. God bedring til dere beggeJa det er det ! Her har vi holdt på i 3 uker, å lillemor er så tett å sår at hun blør i nesa![]()
Håper også det. Gamle leiligheten er full av ting. Alt pakka. Veldig merkelig følelse. Alt hentes fredag. Noe mulig det må enda en tur lørdag for siste rest. Men i helga flytter vi innHåper dere får det fint![]()
Tror detBegynner du å bli syk?![]()
Ja, håper det gir seg til helgen iallefallUff. Stakkars lita♡
Nei så jeg gleder megDu har ikke sett bilder av huset du?
Håper og detJa, håper det gir seg til helgen iallefall![]()