Ja det er det ! Her har vi holdt på i 3 uker, å lillemor er så tett å sår at hun blør i nesaEr det tida for å være litt pjusk? Jeg kjenner at det begynner å klø i halsen, og lillemor har vært tett i nesa en god stund nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det ! Her har vi holdt på i 3 uker, å lillemor er så tett å sår at hun blør i nesaEr det tida for å være litt pjusk? Jeg kjenner at det begynner å klø i halsen, og lillemor har vært tett i nesa en god stund nå.
hehe det er verdt det! <3 fyso sa til meg at jeg har en sjanse for at det ikke blir så ille, men har ikke sett på megTakk, jeg blir bedre i juli
Neida joda håper jeg blir bedre før det![]()
SjæælEr det tida for å være litt pjusk? Jeg kjenner at det begynner å klø i halsen, og lillemor har vært tett i nesa en god stund nå.
Virker som mange er syke nå. Lillesøster er også veldig tett i nesa og har vært det i flere uker nåEr det tida for å være litt pjusk? Jeg kjenner at det begynner å klø i halsen, og lillemor har vært tett i nesa en god stund nå.
Fysio hjelper meghehe det er verdt det! <3 fyso sa til meg at jeg har en sjanse for at det ikke blir så ille, men har ikke sett på meg
nei må få ræva i gir til å ringe bassengtrening![]()
Huff da :/ sliter med blodtrykket så er uvel, men alt startet pga den dumme influensaen her :/Fysio hjelper meg
Men i dagen i dag er heller preget av oppkast og svimmelhet enn bekkenet faktisk :/
Jeg kan gjerne kalle deg det oftere?!Liker at noen kaller meg smart![]()
Ok, er ikke så ofte på de stedeneJeg har sett det på asiamat og i Sverige![]()
Begynner du å bli syk?Uff kjenner formen ikke er helt på topp idag. Å lille J er en liten mamma dalt idagdette kan bli en lang dag
![]()
Drit, men vi må vel bare holde utHuff da :/ sliter med blodtrykket så er uvel, men alt startet pga den dumme influensaen her :/
Æsj, det er lengeMinimum 10 dager.. satser på kun 10 dager.
Takk søte duHuff da,god bedring til deg ♡
Så kjedeligIkke helt i form i dag jeg heller, måtte melde avbud til bassenget![]()
Krysser fingreneDrit, men vi må vel bare holde uthåper på bedring for oss begge
Min eldste er 7,5 år?Er vel ikke så mye yngre
Hehe, kjekt fottøy i februarJeg har bare en ting å si, så på butikken at jeg hadde tatt på slippers, kolikk mødre I feel u !
Synes alle er litt pjuske for tidenEr det tida for å være litt pjusk? Jeg kjenner at det begynner å klø i halsen, og lillemor har vært tett i nesa en god stund nå.
Ååh. SkjønnerNeida, bare gravid
Men takk ♡
Ja flytting er stressJa dere er i flyttemodus om dagen![]()
Det er stress å flyttemisunner dere ikke akkurat
![]()