Ha en flott dag, tamaraHa en finfin onsdag damer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en flott dag, tamaraHa en finfin onsdag damer![]()
Uff kjenner formen ikke er helt på topp idag. Å lille J er en liten mamma dalt idagdette kan bli en lang dag
![]()
God bedring til beggeIkke helt i form i dag jeg heller, måtte melde avbud til bassenget![]()
Bare 2,5 timer igjenIkke lenge til gubben kommer hjem da![]()
God bedringIkke helt i form i dag jeg heller, måtte melde avbud til bassenget![]()
TakkGod bedring til begge![]()
Luckyyy. Her må vi gå ned til byen om 3 timer. Og så båten om 4 timer. Med masssse tingBare 2,5 timer igjenhoho!
Ja dere er i flyttemodus om dagenLuckyyy. Her må vi gå ned til byen om 3 timer. Og så båten om 4 timer. Med masssse ting![]()
Takk for dethuff da. god bedring!
håper du blir fort frisk da![]()
Men så blir det jo bra til sluttDet gjør detMen det er ett evnt stort prosjekt.
Artig for barna detJepp annen hver onsdag har 2. Årsklubben turdagde har jo turdag på torsdag, men ser ikke ut som det blir pga været igjen
![]()
Er vel ikke så mye yngreRegnet med det siden de er yngre![]()
Ah derfor jaja, fikk råd av legevakta å trille tur, å se om det ble bedre
Det ble ikke noe![]()
Jobb og ørelegeHva er deres planer i dag ?![]()
Neida, bare gravidUff. Er du syk?god bedring søta♡
Takk, jeg blir bedre i juliGod bedring til begge![]()
Lykke tilJobb og ørelege
høres ut som en OK daTrille en tur etterpå, ellers slappe av. Muligens ta en vals med støvsugeren. Hva er din plan ?
lykke tilGod morgen jenter!
I dag blir det å besøk hos ei venninne, siden vi ikke rekker 1-års bursdagen til gutten hennes i ettermiddag.
Så skal Vesla på idrettskolen kl 17.
Hva skal dere i dag?
heheSkjønner jeg godt![]()
God morgen
Og god bedring..
lige mådeLigge på sofaen og bli frisk![]()
kos degI grunn ikke mye. Skal i bassenget med fysio. Ellers bare være hjemme. Tuppa er i bhg i dag så jeg skal hvile bekkenet mest mulig.
jaAh derfor ja
Lykke tilJobb og ørelege