Skravletråd februar!

God morgen

Eneste dag denne uka uten en avtale eller to, så sa tenker jeg ta turen inn på sykehuset og levere melka jeg har pumpet. Litt handling etterpå kanskje. Utnytte tiden når jeg har den, i morgen er det legen og fredag øyelege og bilverksted

God morgen jenter!
I dag blir det å besøk hos ei venninne, siden vi ikke rekker 1-års bursdagen til gutten hennes i ettermiddag.
Så skal Vesla på idrettskolen kl 17.

Hva skal dere i dag?

Da går jo ikke det:p
Ta kontakt med kommunen... Mulig de har gamle tegninger liggende i arkiv:)
får gjøre det. :)
Huset trenger en real overhaling. Å vi vil slå ned halve veggen mellom kjøkkenet og stua, kanskje gjøre om trappa pluss pluss :P
Trenger en bedre planløsning her :D
Så da er det greit at svigerfar er utdanna skipsarkitekt og svigermor grafisk designer :D

God morgen

Eneste dag denne uka uten en avtale eller to, så sa tenker jeg ta turen inn på sykehuset og levere melka jeg har pumpet. Litt handling etterpå kanskje. Utnytte tiden når jeg har den, i morgen er det legen og fredag øyelege og bilverksted
Deilig å kunne ta det i eget tempo i dag da, uten å stresse :)

N sov gjennom natten, men sto opp 05:30... hun sovnet 07:20 så fikk sove 30-40 min før vi sto opp :)

hun spiste nesten en hel brødskrive i bhg idag til frokost. bananen våres var dårlig... men henne spiser ikke brødskive hjemme. henne spiser brød om henne får spise rundt 08:30 :p så da får vi bare stå opp tidligere så henne får lyst på mat eller spise brødskive i bhg. at jeg har med :) idag skal henne få pasta og kylling så jeg tok ikke med matpakke på morgen

jeg har sovet MYE bedre med bbhugme! elsker den puten jeg! <3

N sov gjennom natten, men sto opp 05:30... hun sovnet 07:20 så fikk sove 30-40 min før vi sto opp :)

hun spiste nesten en hel brødskrive i bhg idag til frokost. bananen våres var dårlig... men henne spiser ikke brødskive hjemme. henne spiser brød om henne får spise rundt 08:30 :p så da får vi bare stå opp tidligere så henne får lyst på mat eller spise brødskive i bhg. at jeg har med :) idag skal henne få pasta og kylling så jeg tok ikke med matpakke på morgen

jeg har sovet MYE bedre med bbhugme! elsker den puten jeg! <3
hørtes ut som du har hatt en god start på onsdagen ;)

Back
Topp