Hva er deres planer i dag ? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trille en tur etterpå, ellers slappe av. Muligens ta en vals med støvsugeren. Hva er din plan ?Hva er deres planer i dag ?![]()
får gjøre det.Da går jo ikke det
Ta kontakt med kommunen... Mulig de har gamle tegninger liggende i arkiv![]()
Deilig å kunne ta det i eget tempo i dag da, uten å stresseGod morgen
Eneste dag denne uka uten en avtale eller to, så sa tenker jeg ta turen inn på sykehuset og levere melka jeg har pumpet. Litt handling etterpå kanskje. Utnytte tiden når jeg har den, i morgen er det legen og fredag øyelege og bilverksted
Håper du har hatt en fin natt?Men nå må jeg køye![]()
Han kom jo nettopp hjem?!Helt fraværende i kveld.
Mannen har reist på jobb - igjen.
Så deilig det gikk fintDet gikk finthun våkna igjen da vi bærte henne fra bilen og inn
men så sovna hun da vi la henne i senga vår
![]()
Ja, godt med en dag uten avtaler når uka ellers er så fullDeilig å kunne ta det i eget tempo i dag da, uten å stresse![]()
ja det kan jeg tenke megJa, godt med en dag uten avtaler når uka ellers er så full
Det ble rundatykkerGreit å ha brød i hus
Ja er veldig koselig og greit å få skiftet stue litt![]()
God morgenMorgen her .. *gjesp* sto opp 05:30![]()
hørtes ut som du har hatt en god start på onsdagenN sov gjennom natten, men sto opp 05:30... hun sovnet 07:20 så fikk sove 30-40 min før vi sto opp
hun spiste nesten en hel brødskrive i bhg idag til frokost. bananen våres var dårlig... men henne spiser ikke brødskive hjemme. henne spiser brød om henne får spise rundt 08:30så da får vi bare stå opp tidligere så henne får lyst på mat eller spise brødskive i bhg. at jeg har med
idag skal henne få pasta og kylling så jeg tok ikke med matpakke på morgen
jeg har sovet MYE bedre med bbhugme! elsker den puten jeg! <3
God morgenGod morgen
Jobb og så ørelege etterpå. Spent på hva hun sier i dag
God morgenGod morgen. Da har vi fått i oss frokost, mini herjer på gulvet som vanlig og vi tenkte oss i åpen barnehage idag også
. Klarte til og med å lokke med oss gubben
Skjønner jeg godtja, fikk råd av legevakta å trille tur, å se om det ble bedre
Det ble ikke noe![]()
jepp... jeg var helt døGod morgen
Det er tidlig...
jeg er litt trøtthørtes ut som du har hatt en god start på onsdagen![]()