Skjønner det blir myeHar bare blitt lange dager med reise, og en del som har skjedd på jobb i mitt fravær
Hvor lenge er det til neste reise da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det blir myeHar bare blitt lange dager med reise, og en del som har skjedd på jobb i mitt fravær
Regnet med det siden de er yngreJepp før min![]()
Hadde jeg ikke orket å vurdere på kveldstidSitter å vurderer om jeg skal vaske gulvet
Lykke tilGod morgen
Jobb og så ørelege etterpå. Spent på hva hun sier i dag
ja, fikk råd av legevakta å trille tur, å se om det ble bedreSå sent på kvelden?
Det ble ikke noeHadde jeg ikke orket å vurdere på kveldstid![]()
Åpen bhg er fintGod morgen. Da har vi fått i oss frokost, mini herjer på gulvet som vanlig og vi tenkte oss i åpen barnehage idag også
. Klarte til og med å lokke med oss gubben
Det blir nok litt uvantJa. Blir spennende i og med det blir med kun meg og frøknagubben er igjen og jobber siste uka
Vært på shopping som vanligdeilig da!bare hvert hjemme å slappa av da eller?
Ja liker oss derÅpen bhg er fint![]()
Da går jo ikke detDe er begge døde og sønnen vet ikke helt hvor de er![]()
Jo dersom du scroller deg gjennom alle ratingerKan man ikke se hvem som gir en negativ rating?
Det stemmerStår det ikke under varsler når man er på via nettleser? Mener jeg har sett det der på meg tidligere...
Gjør nok det. Bare jeg ikke blir husreddDet blir nok litt uvantmen går helt sikkert fint!
Hva i all verden er eurokrem?Nå følte jeg meg kjempe sunn, polarbrød med eurokrem var jammen en sunn kvelds![]()
God morgenGod morgen. Da har vi fått i oss frokost, mini herjer på gulvet som vanlig og vi tenkte oss i åpen barnehage idag også
. Klarte til og med å lokke med oss gubben
Det stemmer![]()
Hva i all verden er eurokrem?![]()
Greit å ha brød i husGod morgenher er det bare en liten frøken som har spist. Vi er tomme for brød, så vi må vel ut snart så jeg også får spist frokost.
Oii, åpen barnehage høres spennende ut. Har vurdert å prøve det selv, må bare få ut fingern![]()