ja, på selve innlegget ja.kan du se det på innlegget ditt nå.. det jeg quoter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, på selve innlegget ja.kan du se det på innlegget ditt nå.. det jeg quoter
joooooda.Sorry men tror det er best
ok.. nei det vet jeg ikke.ja, på selve innlegget ja.Men tenkte mer på sånn.. jeg har 3 stk. Hva kom de av liksom
![]()
Noen er sikkert misunneligja, på selve innlegget ja.Men tenkte mer på sånn.. jeg har 3 stk. Hva kom de av liksom
![]()
Kan man ikke se hvem som gir en negativ rating?
Jeg har 7.. fått 3 etter jul. 2 i barneverntrådenja, på selve innlegget ja.Men tenkte mer på sånn.. jeg har 3 stk. Hva kom de av liksom
![]()
Nei ikke som jeg kan seStår det ikke under varsler når man er på via nettleser? Mener jeg har sett det der på meg tidligere...
Men finner ikke ut hvor den siste kommer av? Den idag?Jeg har 7.. fått 3 etter jul. 2 i barneverntråden
Nei ikke som jeg kan se
Hihi, håper de bare har trykka feilNoen er sikkert misunnelig![]()
Ja jeg ogsåHmm nei da vet jeg ikke.. kjedelig egentlig, jeg liker å kunne se hvem som trykker på slikt på mine innlegg..
Nei ikke greit å siok.. nei det vet jeg ikke.![]()
Nei jeg har jo omtrent bare svart i sånne hyggelige tråder ogsåMen finner ikke ut hvor den siste kommer av? Den idag?
Hva er eurokrem?Nå følte jeg meg kjempe sunn, polarbrød med eurokrem var jammen en sunn kvelds![]()
Nei jeg har jo omtrent bare svart i sånne hyggelige tråder også
Hmm. Merkelig..Nei jeg har jo omtrent bare svart i sånne hyggelige tråder også
Sikkert detHihi, håper de bare har trykka feil![]()
Hva er eurokrem?