Første tanke var kommunen? Bygningsetat eller no?hvem tar jeg kontakt med for å få tak i tegningene til ett gammelt hus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første tanke var kommunen? Bygningsetat eller no?hvem tar jeg kontakt med for å få tak i tegningene til ett gammelt hus?
Har bare blitt lange dager med reise, og en del som har skjedd på jobb i mitt fraværIkke slit deg ut nå søte du
Måtte helgen komme fort!
Så godt å høreHærlig at jeg går inn å sjekker snuppa og hører at hun puster normalt![]()
Ikke vaske på kveldenSkal / skal ikke, må egentlig vaske gulvet, det er så fort gjort ! Men så deilig å ligge her
Vakreste lydenSå herlig å krype under dynen og ligge og høre på mini som sover![]()
He he min tar sprøyte, pusser renna, tar på litt parfyme; )
Eller kanskje hun klarer seg selvSå brajeg var og flink i de fagene. Så håper jeg har noe å bidra med til frøkna er på skolebenken
![]()
Hvorfor det?Han ble sur![]()
har alltid samme problemet selvDen sitter perfekt over puppene, løfter dem opp uten at de velter ut osv
Velger å tro at alle bikinier er dumme, for det er ikke noe galt med kroppen minhaha!!
Er så lei av å aldri finne noe som passer...
ja det var så deiligSå godt å høre![]()
Hvorfor ikke ?Ikke vaske på kvelden
Første natta blir nok spesiellJaa. Gleder meg til å kanskje kunne sove der allerede etter helga![]()
Min kan heller ikke dusje på kveldenNå på kvelden er det jo bare børste håret og flette det (dog ikke gjort i kveld så det blir festlig i morra tidlig) og pusse tenna. Men slike ting tar vist ganske lang tid Hehe om hu skal dusje må hu gjøre det rett etter middag og lekser så jeg vet hu er klar i god tid
![]()
Han ville ha sinHvorfor det?
hahaha nei det skulle tatt seg utIkke meg hvertfall
Jepp, helt normalEn helt vanlig kveld![]()
Jepp før minDet gjør de nok
Kl 19, 1930 og 20![]()
Ja, helt frihei heifri i dag?
Ja ikke sant velhahaha nei det skulle tatt seg ut![]()
Sitter å vurderer om jeg skal vaske gulvetJepp, helt normal![]()
De som har bygd huset?hvem tar jeg kontakt med for å få tak i tegningene til ett gammelt hus?