~ Våre magebilder ~

Jeg har en mage som er ca lik størrelse som din og jeg får også mange sånne kommentarer, og kommentarer om hvor skal dette ende... Men synes ikke selv jeg er så veldig stor. Fikk til og med beskjed i dag om at jeg ikke snakket sant eller hadde kontroll på hvor mye jeg hadde gått opp i vekt da vedkommende mente jeg hadde lagt på meg mye mer enn det jeg sa... Slike kommentarer sårer... Vekt og størrelse er et sårt tema... Vi er ikke like alle sammen, noen har nesten ikke mage, andre har litt større mage og alt er like fint :)

Jeg synes ikke vi er store jeg ;)

Kommentarer om vekt er bare uhøflig :( kjønner ikke hvorfor folk får seg til å ta opp slikt. Forstår folk føler litt behov for å reagere på mager de syns er digre, men en går da aldri bort og begynner å diskutere vekta til kraftige/overvektige folk? Hadde syns det var litt greit med en liten snerten mage som ikke var i veien og som ikke var så tung å bære, men det er bare knappe 3 mnd igjenn så det skal jeg overleve :p
 
Kommentarer om vekt er bare uhøflig :( kjønner ikke hvorfor folk får seg til å ta opp slikt. Forstår folk føler litt behov for å reagere på mager de syns er digre, men en går da aldri bort og begynner å diskutere vekta til kraftige/overvektige folk? Hadde syns det var litt greit med en liten snerten mage som ikke var i veien og som ikke var så tung å bære, men det er bare knappe 3 mnd igjenn så det skal jeg overleve :p

Nei man gjør ikke det, men virker som det blir mer akseptert når man er gravid... Nå skal det sies at det var min gamle bestemor som kom med kommentaren og det faller nok henne mer naturlig å snakke om vekta mi enn det gjør hos andre, også fordi jeg har snakket med henne om det tidligere, men likevel traff det hardt når jeg fikk den kommentaren. Men hun og også min mor mener magen min er stor og jeg er veldig uenig i det... Selvfølgelig begynner den å bli litt i veien og det begynner å bli litt tungt, men er det noe jeg er stolt av og fornøyd med når det kommer til meg selv så er det min runde gravidmage :)

2-3 måneder igjen, det overlever vi fint :) tenk for en fantastisk en ende på det her :)
 
8164168e1b8c10ceb8379446bb8d026c

29+2 og igår var mini med på bryllupsfest.
 
34+0 :) Synes heldigvis at tida fortsatt går fort :) 6 uker og et par dager igjen! Skjønner ikke at magen i det hele tatt kan bli større!! 5 dager til høygravid!
 

Vedlegg

  • 1455965168763.jpg
    1455965168763.jpg
    42,3 KB · Visninger: 119
ImageUploadedByBV Forum1456092024.166284.jpg
Fra tirsdag, uke 30+3
 
Alle jeg møter gir hele tiden uttrykk om at den er så stor :p "de var aldri såååå stor", unntatt noen få liksom som enten tror de har vært digre eller som faktisk var det xp litt lei av å føle meg så enormt stor nå, men er jo stolt av at kroppen min lager ei lita frøken inni der <3
Jeg får samme respons. Men jeg ble stor tidlig. Og det ble jeg med første mann og...er ikke då mye å gjøre med det.men som forrige kommentar. Bær magen med stolthet ☺☺☺ du var kjempe fin
 
Back
Topp