~ Våre magebilder ~

27+2
e2f9cc47b49a0aee090d11500830fb90
 
29+5

9c98e76f2df52d8cf509766e26b8d925

Syns ikke magen har vokst på lenge!
 
Synes du har nydelig mage :) bær den med stolthet... Her inne er det nok like mange ulike mager i alle former og fasonger som det er jenter :)

Alle jeg møter gir hele tiden uttrykk om at den er så stor :p "de var aldri såååå stor", unntatt noen få liksom som enten tror de har vært digre eller som faktisk var det xp litt lei av å føle meg så enormt stor nå, men er jo stolt av at kroppen min lager ei lita frøken inni der <3
 
Alle jeg møter gir hele tiden uttrykk om at den er så stor :p "de var aldri såååå stor", unntatt noen få liksom som enten tror de har vært digre eller som faktisk var det xp litt lei av å føle meg så enormt stor nå, men er jo stolt av at kroppen min lager ei lita frøken inni der <3

Jeg har en mage som er ca lik størrelse som din og jeg får også mange sånne kommentarer, og kommentarer om hvor skal dette ende... Men synes ikke selv jeg er så veldig stor. Fikk til og med beskjed i dag om at jeg ikke snakket sant eller hadde kontroll på hvor mye jeg hadde gått opp i vekt da vedkommende mente jeg hadde lagt på meg mye mer enn det jeg sa... Slike kommentarer sårer... Vekt og størrelse er et sårt tema... Vi er ikke like alle sammen, noen har nesten ikke mage, andre har litt større mage og alt er like fint :)

Jeg synes ikke vi er store jeg ;)
 
Vis vedlegget 160469

28+ 5
Føler meg diger i forhold til antall uker, er det bare meg eller ser det sånn ut? :-/

Det ser absolutt ikke sann ut! Kjempefin mage har du!! :) snart uke 29 da har man selvfølgelig fått mage! Kjære vene skulle tru folk tenker at man skal gå gravid omtrent uten mage! *kjenner jeg blir litt sint* Kjempeflott er du, vær stolt av deg selv og magen din! :)
 
Back
Topp