~ Våre magebilder ~

ImageUploadedByBV Forum1457115058.531118.jpg
32+6 :D glad for hver dag som går! Folk sier jeg ser godt ut og at magen ser liten ut til å være tvillinger... Jeg er ikke enig :p symfysemålet er langt over de som er på streken i uke 40, og formen min er stuptrøtt. Jaja, godt ingen merker at jeg går på tomgang :)
 
Vis vedlegget 164819
32+6 :D glad for hver dag som går! Folk sier jeg ser godt ut og at magen ser liten ut til å være tvillinger... Jeg er ikke enig :p symfysemålet er langt over de som er på streken i uke 40, og formen min er stuptrøtt. Jaja, godt ingen merker at jeg går på tomgang :)
Kjempefin tvillingmage! Folk synes sikkert den ser liten ut fordi du ikke har noe særlig med fett som ligger utenpå livmoren.
Min mage ser diger ut, pga god polstring, og får stadig kommentarer om at det må være to :eek: men symfysemålet er akkurat på grønnstreken likevel. ;)
 
Kjempefin tvillingmage! Folk synes sikkert den ser liten ut fordi du ikke har noe særlig med fett som ligger utenpå livmoren.
Min mage ser diger ut, pga god polstring, og får stadig kommentarer om at det må være to :eek: men symfysemålet er akkurat på grønnstreken likevel. ;)
Så lenge babyene våre vokser som de skal bør vi være mer en fornøyde! Babymagen din er nok helt perfekt og passe stor :) Folk får seg til å si så mye rart om oss gravide...

Blir spennende å se fremover om magen min stikker mer og mer utover, nå er der liksom ikke så mye å gå på opp og ned :p Baby overalt!
 
b39145ca8e8dfdb1363622af2cdb690f

35+4 :)
 
Siste bilde med baby i magen uke 36 vs 1 dag etter fødsel! Rart med så myk mage uten bevegelse inni! Føles veldig tomt!
Husker det der ja. Magen blir så myk og rar, for ikke å snakke om helt rolig. Tar sin tid før man blir vant til det igjen. ;) Jeg hadde fantomspark i mange måneder etter fødsel sist, skikkelig creepy. :eek:
 
Back
Topp