Skravletråd februar!

hehe fort gjort :p
Blir sikkert ikke noe bedre senere.. Vi har WOW tvers over gangen :p Så selv om Vesla etterhvert ikke vil ha klær fra "mammas butikk" som hun kaller det. Så kan det vel hende at naboen faller i smak :hilarious:
Wow er vel også poppis. Niesen min får mye av oss som vi kjøper der

Jepp, det gjør jeg også :)
Tror jeg må ta nok en runde med sortering da. Kan ikke ha så mye klær liggende :p
Jeg har sortert litt. Men må nok ta en til sortering når vi har flytta :p

Hadde egentlig tenkt meg en tur til ikea når mini våknet fra luren men han sovnet igjen på brystet mitt ❤. Har ikke hjerte til å vekke han og er så koselig når han sover slik da det er så sjelden han har ro til det❤❤

Wow er vel også poppis. Niesen min får mye av oss som vi kjøper der
ja det er det. Å de har en del fint der også egentlig. En av fordelene med å jobbe så nær er at man får sett alt det fine med en gang det kommer inn ;)

Ja, alt er bedre enn å ikke ha time :)

Vanlig kontroll vettu, vi er så heldige å ha så god dekning her i kommunen at jeg har kontroll en gang i mnd :)
Jeg har det selv :) har time i morgen, men skal på ul så utsetter timen min :)

Jeg har sortert litt. Men må nok ta en til sortering når vi har flytta :p
Jeg sorterte en runde før jeg vaska, men ser jo det meste ikke ble brukt. Har brukt bare ull så langt og kommer til å gjøre det en stund fremover også. Må jo spare litt til senere og til familie også;)

Hadde egentlig tenkt meg en tur til ikea når mini våknet fra luren men han sovnet igjen på brystet mitt ❤. Har ikke hjerte til å vekke han og er så koselig når han sover slik da det er så sjelden han har ro til det❤❤
Åååå så koselig

Nyt det ❤️

N var happy! Idag kunne hun være ute i bhg :D jeg må lage maten til henne og levere i bhg snart :) lurer bare på om jeg skal stikke innom butikken å kjøpe ferdig pasta og skinke/kylling. Grønnsaker smaker bittert for 2 åringer så :p

Ja er endel fint der
ja :) selv om det ble litt "kluss" en periode.
Eierene bestemte seg for at WoW skulle ha lik stil som BikBok..
Det resulterte i en del klær som ikke akkurat "sømmet" seg for en 7 åring f.eks.
Butikksjefen var mektig irritert for å si det sånn

Back
Topp