Haha! Jeg prøvde å legge meg på sofaen en gang. Jeg ble henta inn igjenHaha, enig på den siste. Evt om jeg hadde fått tilbud om å legge meg på gjesterommet. "Kos deg" og så hadde jeg gladelig dratthaha
Det var tanken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Jeg prøvde å legge meg på sofaen en gang. Jeg ble henta inn igjenHaha, enig på den siste. Evt om jeg hadde fått tilbud om å legge meg på gjesterommet. "Kos deg" og så hadde jeg gladelig dratthaha
Samme. Sparer til nestemann evt til søstra miHar temmelig mye her også. Har spart på alt av klær også. Er ikke akkurat lite![]()
Ser du. Der kom snøenNei nå snør det visst.. huttetu for et vær
Haha. Kortet kommer til å gå varmt igjen!hu var det før jeg gikk ut i permisjon.. hjelper nok ikke når jeg sender bilder av alt det fine vi får inn![]()
Haha. Ble de ensomme der inne?Haha! Jeg prøvde å legge meg på sofaen en gang. Jeg ble henta inn igjen"men skal vi ligge her inne alene da"
Det var tanken![]()
hehe det tror jeg påHaha. Kortet kommer til å gå varmt igjen!![]()
Er jo så altfor mange søte barneklær der utehehe det tror jeg på![]()
jeg vet!Er jo så altfor mange søte barneklær der ute![]()
Hahhajeg vet!Hadde kjøpt sikkert nok klær for en arme før Knøtte i det hele tatt var født.
hehe fort gjortHahhajeg klarte heldigvis å begrense meg. Men kom stadig ut med et plagg eller to når jeg var i byen
![]()

Hihi, regner med enten dere eller naboen nok faller i smak dahehe fort gjort![]()
Blir sikkert ikke noe bedre senere.. Vi har WOW tvers over gangenSå selv om Vesla etterhvert ikke vil ha klær fra "mammas butikk" som hun kaller det. Så kan det vel hende at naboen faller i smak
![]()
Gimeg litt solGi meg noen minusgrader og snø sier jeg bare![]()
det tror jeg.. Vesla blir helt vill når hun kommer inn i butikken..Hihi, regner med enten dere eller naboen nok faller i smak da![]()

Nei det skjønner jeg3 hadde hvert fint, for han nekter nå å spise annet enn melk så vi er oppe i 2-3 måltider fra han legger seg til jeg står opp om morran og vaske flasker om natta gidder jeg ikke![]()
Jepp, det gjør jeg ogsåSamme. Sparer til nestemann evt til søstra mi![]()
Men nå regner drt igjen...Ser du. Der kom snøen![]()
Hadde ikke sagt nei til det hellerGikk meg litt sol