Skravletråd februar!

Haha, enig på den siste. Evt om jeg hadde fått tilbud om å legge meg på gjesterommet. "Kos deg" og så hadde jeg gladelig dratt :p haha
Haha! Jeg prøvde å legge meg på sofaen en gang. Jeg ble henta inn igjen :p "men skal vi ligge her inne alene da"
Det var tanken :p

skulle hvert nede i postkassa å sett etter om de nye smokkene har kommet.. Men det er jo full storm ute.... :(
Frister ikke å gå ut!

jeg vet! :D Hadde kjøpt sikkert nok klær for en arme før Knøtte i det hele tatt var født.
Hahha :p jeg klarte heldigvis å begrense meg. Men kom stadig ut med et plagg eller to når jeg var i byen :p

Hahha :p jeg klarte heldigvis å begrense meg. Men kom stadig ut med et plagg eller to når jeg var i byen :p
hehe fort gjort :P
Blir sikkert ikke noe bedre senere.. Vi har WOW tvers over gangen :P Så selv om Vesla etterhvert ikke vil ha klær fra "mammas butikk" som hun kaller det. Så kan det vel hende at naboen faller i smak :hilarious:

hehe fort gjort :P
Blir sikkert ikke noe bedre senere.. Vi har WOW tvers over gangen :P Så selv om Vesla etterhvert ikke vil ha klær fra "mammas butikk" som hun kaller det. Så kan det vel hende at naboen faller i smak :hilarious:
Hihi, regner med enten dere eller naboen nok faller i smak da ;)

Samme. Sparer til nestemann evt til søstra mi :p
Jepp, det gjør jeg også :)
Tror jeg må ta nok en runde med sortering da. Kan ikke ha så mye klær liggende :p

Godt med en ordentlig lur :) hva har dere på planen? :)

Back
Topp