Det blir kjipt i morgen; )Ellers blir det lite søvn inatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir kjipt i morgen; )Ellers blir det lite søvn inatt
Ja må ha blitt det, jeg ble bare slått i trynet av varmen når jeg gikk inn der, så tror jeg hun har sovet i ull klær i tillegg. Og Når hun er vant til å sove i 18 grader så er det jo veldig overgangBle hun syk av varmen?
Skikkelig blåmandagDet blir kjipt i morgen; )
Høres ut som en veldig brå overgang ja. Vi hadde vår frøken sovende i ull. Men da var det kaldt i rommet og hun sov uten dyne.Ja må ha blitt det, jeg ble bare slått i trynet av varmen når jeg gikk inn der, så tror jeg hun har sovet i ull klær i tillegg. Og Når hun er vant til å sove i 18 grader så er det jo veldig overgang
He he det blir drt daSkikkelig blåmandag![]()
Er påtur i seng nå så satser på at det ikke blir detHe he det blir drt da
VI elsker stedet. Det har hvert i familien siden det ble bygd. 2 mål tomt med masse frukttrær og bærbusker.Om dere har kapital og mulighet og virkelig elsker stedet, kjør på. Såfremst banken er villig såklart.
God natt og sov godtEr påtur i seng nå så satser på at det ikke blir det
Ja hun var jo varm når jeg hentet, jeg sa ifra daHøres ut som en veldig brå overgang ja. Vi hadde vår frøken sovende i ull. Men da var det kaldt i rommet og hun sov uten dyne.
Med 30 grader, ull og muligens dyne er det rart hun ikke fikk varmeutslett nesten
God nattGod natt alle sammen og sov godt
god natt vakreGod natt alle sammen og sov godt
Vi får ta skravlinga i morgenGod natthar ikke orket å skravle så mye idag, men får vel til å komme hit etter levering og frokost før jeg legger meg til å sove
må innom helsestasjon å endre jm time. De har kuttet ut tlf noe så teit
Sove godt dere![]()
Sov godtGod natthar ikke orket å skravle så mye idag, men får vel til å komme hit etter levering og frokost før jeg legger meg til å sove
må innom helsestasjon å endre jm time. De har kuttet ut tlf noe så teit
![]()
Sove godt dere![]()
Håper du klarte å holde hodet kaldtdagen i dag kjenner jeg![]()
Vesla er skikkelig i "trykke på knapper" modus i dag.
Litt sent men.....*spark*Jeg trenger et spark bak, kjøkkenet flyter og jeg må henge opp klær... men jeg vil bare sløve![]()
Håper du fikk noen timer søvnGjesp, da tror jeg jeg legger meg, har en lang dag i morgen
Vræl!!!!
Hei lille U hvorfor våknet du nå?