Plaga de henne når hun sov og??:OSpesiellt når de ikke lot henne få sove ifred![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plaga de henne når hun sov og??:OSpesiellt når de ikke lot henne få sove ifred![]()
Ikke nødvendigvis størrelsen. Men til den formen jeg var i. Hvor jeg trivdes og var lett i kroppen genereltTil str 25?
litt kanskje. Men når jeg kommer over kommentarer som tipper meg over kanten. Da blir jeg hissigKort lunte dag idag?![]()
Aha sånn å forstånei.. ikke jeg.. Men kom bare over en kommentar her som tippet meg litt..
Hehe, gamle bukser har jeg gitt opp selvDen følelsen du får når du sorterer gamle klær og finner jeans fra rett før du ble gravid..
Størrelse 25 var akkurat blitt for stor og jeg ser på buksa og skjønner ikke hvordan i pokken jeg fikk plass i den!!
Er vel bare stolte daJeg blir litt hissig når de skal trenge seg påmen de er flinke til å underholde lille J ellers
![]()
jepp.. blir litt provosert bareAha sånn å forstå
Egentlig ganske slitsom søndagHar dere hatt en fin søndag?
Aha skjønner. Du klarer vel detIkke nødvendigvis størrelsen. Men til den formen jeg var i. Hvor jeg trivdes og var lett i kroppen generelt![]()
Haha, nei gjør nok ikke det
Ikke lenge før hun er oppe og springer da![]()
Og det ville du vel?Åå naboen spurte om jeg ville gå tur..
Men de er jo så fiiine. Jeg vil inn i dem!Hehe, gamle bukser har jeg gitt opp selv![]()
He he lett å bli detjepp.. blir litt provosert bare![]()
Nope nå sa jeg faktisk neiOg det ville du vel?![]()
Det har du all grunn tilTakk søte du
Stolt selv også
Nå er gubben og jeg innstilt på sunt kosthold og mer trening. Satser i starten på tur fem ganger i uka, løpe opp og ned 50 trapper hver dag.Aha skjønner. Du klarer vel det
Da blir du nok sprekNå er gubben og jeg innstilt på sunt kosthold og mer trening. Satser i starten på tur fem ganger i uka, løpe opp og ned 50 trapper hver dag.og bare bevege oss masse
![]()
Håper på detDa blir du nok sprek