Skravletråd februar!

Ikke mye hviledag når vi flytter om fem dager!:p mye som må pakkes, kastes og forberedes.

Men må innrømme at jeg angrer. Slet meg helt ut denne helga, og plutselig mandag imorgen?? Hva skjedde?
Så gøy med flytting :) Det er jo først da man ser hvor mye rart man egentlig har :P

Prøve å få slappet av litt i kveld da så du er klar igjen i morgen :)

Jaa :eek: stakkars hun fikk ikke en gang sove i fred fordi de begge skulle vugge på bilstolen. Da klikket det litt for meg :p så jeg sa "kan dere ikke bare la jenta være i fred, er det så jævelig vannskelig" :p
Ha ha ikke bare bare skjønner jeg

Boller inntatt hos min bror, og ble der selvsagt mye lenger enn planlagt, som alltid. Så nå er det middag og legging av unger og mannen på trening, og så prøve å lande dato for dåpen til lillesøster så jeg kan ringe kirka i morgen og booke den. Valg av faddere må vi også snakke om
Koselig på bollebesøk:D
Håper dere kommer i mål med dåpsdato:)

Ikke når farmor og oldemor er i samme rom :p krangler om hvem som skal få holde J først :o "nå er det min tur, nei jeg spurte først" osv osv.
Så kom den skeptiske perioden midt oppi dette også :p
Oi, ja da blir det hektisk for en liten kropp:P

Så gøy med flytting :) Det er jo først da man ser hvor mye rart man egentlig har :P

Prøve å få slappet av litt i kveld da så du er klar igjen i morgen :)
Ja. Det er sykt hvor mye rart man har tatt vare på :p jeg har kasta, gitt bort, solgt. Osv.

Imorgen selger jeg 17 skolebøker. Blir noen kilo lettere det lasset :p

Nå er jeg innvilga sofatid med paracet og astmasprayen parat. Styrt så mye at astmaen ble utløst skikkelig her.. blææ :p

Back
Topp