Høres fornuftig utI did it. Tok henne med ut på trilletur. Mannen bare "men vi skal ut senere jo"
Hun har ikke tid til å vente på degså da gikk vi ut, mens han satt å spillte tv spill. Han sitter ennå å spiller
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres fornuftig utI did it. Tok henne med ut på trilletur. Mannen bare "men vi skal ut senere jo"
Hun har ikke tid til å vente på degså da gikk vi ut, mens han satt å spillte tv spill. Han sitter ennå å spiller
![]()
Hoho noe sier meg at gårsdagen var vellykket?Fytti hampen!! Denne dagen blir tøff!!! Har mest lyst til å gjemme meg langt under dyna å bli der.
Turen var fantastisk. Kunne godt ha blitt ute litt til, for jeg kom hjem til en mann som er halvpåkledd og som spiller tv spillHøres fornuftig ut. Er de trøtte så er det trøtte
. Håper du fikk en god tur
.
Kos dereDa stikker vi til foreldrene mine en tur![]()
Det ble så heftig i går?
Hehe jeg leeeeerHoho noe sier meg at gårsdagen var vellykket?
Hva er planene for dagen?
Ha ha greit å invitere noen daI dag skal jeg ikke stort, har invitert pappa på middag for jeg ville ha kalvestek og gadd ikke å lage det til bare meg![]()
Ja veldigSå utrolig kjipt vær ute..
Ha ha greit å invitere noen da
Så utrolig kjipt vær ute..
Da er det bedre å invitereJa syntes det ellers så hadde jeg vel hoppa over hele middagen![]()
Skal trene inne jeg om en stundHer og, hadde lyst å få tatt meg en gåtur i dag men ikke i dette været![]()
Det ble så heftig i går?
Jeg har mest lyst i gjemme meg!Hoho noe sier meg at gårsdagen var vellykket?
Sånn går det når du tar den helt utJeg har mest lyst i gjemme meg!
Dumma! Det er deres feil.Hehe jeg leeeeer
Skal trene inne jeg om en stund