He he jeg skjønte hva du mente.Den er bra.
Jeg og mannen så "hundreåringen som klatret ut vinduet og forsvant" i går kveld vi
(ehh, jeg siterte da virkelig svaret om å ha sett Erin brocovick)
Dem har jeg ikke sett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he jeg skjønte hva du mente.Den er bra.
Jeg og mannen så "hundreåringen som klatret ut vinduet og forsvant" i går kveld vi
(ehh, jeg siterte da virkelig svaret om å ha sett Erin brocovick)
Får håpe hun blir trøtt snartHeldigvi har vært våkne siden rundt 06. Hun er fortsatt ikke trøtt
God morgen![]()
God morgen![]()
Om en pensjonert CIA agent som blir forsøkt drept av sin tidligere arbeidsgiver. Vi så den denne andre gangen kun for at ingen av oss giddet å bytte kanal.Ikke hørt om
God morgenGod morgen damer![]()
Sovet godt?
Hva er deres planer for dagen?
He he såpass jaOm en pensjonert CIA agent som blir forsøkt drept av sin tidligere arbeidsgiver. Vi så den denne andre gangen kun for at ingen av oss giddet å bytte kanal.
Masse lykke til med dåpDa var vi endelig i seng etter en travel dag! Barndåp i morgen så i dag har det gått litt i ett.
Men nå håper jeg alle vil sove ei god natt så blir det nok koselig i morgen![]()
God morgenGod morgen, jenter
Her startet visst dagen kl 05:30 av en glad liten gutt, og siden mannen ikke reagerte stod jeg opp
Hvor skal dere?God morgen
Sto opp 09:40 idag. Litt under halvannen time så blir vi hentetmannen laget kake han
den står i ovnen
![]()
Sykehjemmet der broren min er. Min bursdagsfeiring. Bursdag i morgenHvor skal dere?
Hun sov i 40 minFår håpe hun blir trøtt snart![]()
Jeg er frista jeg ogÅåh yesden var jo så fin.
Skal til foreldrene mine en tur når mini har våknet fra luren sin. Ellers får vi se. Der da?Hva er planene for dagen?
Nei det var ikke myeHun sov i 40 mindet var ikke mye
![]()
Blir ferdig med klesvaskenSkal til foreldrene mine en tur når mini har våknet fra luren sin. Ellers får vi se. Der da?
Det ble så heftig i går?Fytti hampen!! Denne dagen blir tøff!!! Har mest lyst til å gjemme meg langt under dyna å bli der.
I did it. Tok henne med ut på trilletur. Mannen bare "men vi skal ut senere jo"Nei det var ikke mye. Får håpe du klarer å lure inn en liten lur til ila dagen
![]()