Vi har sånn sengekavel,glemte å sette meg intil denJeg har vært der selv. Pleier å sette meg inntil veggen med noen puter i ryggen. Da går det somregel bedre med mindre jeg har sklidd ned slik jeg sitter ubehagelig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har sånn sengekavel,glemte å sette meg intil denJeg har vært der selv. Pleier å sette meg inntil veggen med noen puter i ryggen. Da går det somregel bedre med mindre jeg har sklidd ned slik jeg sitter ubehagelig
![]()
Ååh herregud jeg hadde vært ilsintHoho, ser for meg armene dine etter 8 timer med å holde J![]()
Ser denVi har sånn sengekavel,glemte å sette meg intil denmen det å "klatre" eller humpe seg bort til sengekavelen med baby i armene virket så fjernt
så sovna hun av at jeg humpa på sengekanten
![]()
Skal dere kjøpe den da ?Ååh herregud jeg hadde vært ilsintnei den flybaby stolen er nok tingen. Vi så på trille idag også
babyzen yoyo, mannen ble like forelska som meg
![]()
Vasker og rydder hus. Enn du?Hva gjør dere i kveld?
Ser film med mannen. Lørdags filmen på tv Norge, vi har sett den før da.Hva gjør dere i kveld?
Halvsover på sofaen nåVasker og rydder hus. Enn du?
Hva slags film?Ser film med mannen. Lørdags filmen på tv Norge, vi har sett den før da.
Du da?
Ser på en teit serie på NF og spiser kanelbollerHva gjør dere i kveld?
Høres godt utHalvsover på sofaen nå
Fant en film jegHøres godt ut
Red eller noe sånn.Hva slags film?
Lykke til med dåpDa var vi endelig i seng etter en travel dag! Barndåp i morgen så i dag har det gått litt i ett.
Men nå håper jeg alle vil sove ei god natt så blir det nok koselig i morgen![]()
Hvilken så du?Fant en film jeg
Lykke til med dåpen imorgenDa var vi endelig i seng etter en travel dag! Barndåp i morgen så i dag har det gått litt i ett.
Men nå håper jeg alle vil sove ei god natt så blir det nok koselig i morgen![]()
Ikke hørt omRed eller noe sånn.
Lykke til i morgenDa var vi endelig i seng etter en travel dag! Barndåp i morgen så i dag har det gått litt i ett.