Skravletråd februar!

Hehe :p
Ja,det er kjedelig. Fikk litt mer tid sammen i dag enn vi hadde tenkt da. Tuppa har jabbet hull i hodet hans, hun har mye på hjertet etter en mnd altså :)
Godt det da :) hehe det skjønner jeg :)

Det er sant :)
Tok meg en smaksprøve nå, og de ble ihvertfall gode! Testa ut ny oppskrift med mager kesam, sammalt mel og 50/50 sukrin og sukker :eek:
Jeg har prøvd å rekonstruere min farmors gamle oppskrift, og klarte det :)
Ble hvertfall riktig smak.

Så mini får i bolle enda?

God spredning da:) barna sover fortsatt? Jeg sitter med ei snart 8 uker gammel frøken på armen som det ikke er snakk om at skal ligge for seg selv;)
Mine sov heller ikke på denne tiden av døgnet når de var 8 uker..
De yngste sover fortsatt, og nå er eldste på vei i seng.

Er god spredning på dem ja, kunne egentlig godt tenkt å hatt de tettere, men man får ikke bestandig det man har lyst på

Jeg syns møllerens sine er bedre på smak,men Toro sine er mye luftigere. Hilsen latmannsbakeren :p
Hoho sjekk bakemesteren. Det ble møllers 1,2,3 :)
Mest fordi jeg ikke tør å prøve toro bollene :p forbinner toro med kaker. Boller er ikke kaker :p så det blir feil haha.

Nå er hun lagt,og nå er han min i noen timer :) om han klarer å holde seg våken da. Vært non stop jobbing i en mnd nå :/
Håper han klarer å holde seg våken :) huff :/ godt å ha han hjemme da tenker jeg ❤️

Hoho sjekk bakemesteren. Det ble møllers 1,2,3 :)
Mest fordi jeg ikke tør å prøve toro bollene :p forbinner toro med kaker. Boller er ikke kaker :p så det blir feil haha.
Hehe :p
Det blir nok godt uansett :))

Måtte legge henne ned. Det ble tungt gitt :p å hadde ingen ryggstøtte. Satt på sengekaten.
Jeg har vært der selv. Pleier å sette meg inntil veggen med noen puter i ryggen :-). Da går det somregel bedre med mindre jeg har sklidd ned slik jeg sitter ubehagelig :-)

Åh nei gud. Haha jeg la henne ned. Godt vi bestillte sånn flybaby. Tenk det om jeg skulle ha sittet med hun på fanget i 8 timer på fly :o
Hoho, ser for meg armene dine etter 8 timer med å holde J :p

Back
Topp