Godt det daHehe
Ja,det er kjedelig. Fikk litt mer tid sammen i dag enn vi hadde tenkt da. Tuppa har jabbet hull i hodet hans, hun har mye på hjertet etter en mnd altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det daHehe
Ja,det er kjedelig. Fikk litt mer tid sammen i dag enn vi hadde tenkt da. Tuppa har jabbet hull i hodet hans, hun har mye på hjertet etter en mnd altså![]()
Er ikke noe problem at deigen får heve litt ekstra.
Verre om de hever for lite...
Haha han mente godt. Men tror han savna meg littKoselig for deg og henne, bare ikke for han![]()
God spredning daLille U er 10,5 måneder
Frøkna har akkurat blitt 4
Eldsten blir 9 i mars
Jeg har prøvd å rekonstruere min farmors gamle oppskrift, og klarte detDet er sant
Tok meg en smaksprøve nå, og de ble ihvertfall gode! Testa ut ny oppskrift med mager kesam, sammalt mel og 50/50 sukrin og sukker![]()
Mine sov heller ikke på denne tiden av døgnet når de var 8 uker..God spredning dabarna sover fortsatt? Jeg sitter med ei snart 8 uker gammel frøken på armen som det ikke er snakk om at skal ligge for seg selv
![]()
Jeg syns møllerens sine er bedre på smak,men Toro sine er mye luftigere. Hilsen latmannsbakerenDe er drit godeser toro også har sånnn bolle mix.
Kos deg met matlaging og gubben etterhvertEldste har kommet hjem nå og sitter og spiser kvelds nå.
Snart må jeg tilbake på kjøkkenet og begynne å resten til middagen
Nå er hun lagt,og nå er han min i noen timerGodt det dahehe det skjønner jeg
![]()
Store planer om detKos deg met matlaging og gubben etterhvert![]()
Jeg har prøvd å rekonstruere min farmors gamle oppskrift, og klarte det
Ble hvertfall riktig smak.
Så mini får i bolle enda?
Regnet med det siden du hadde sukrin i, barn under 3 bør ikke få det...Så koselig da
Nei, ingen bolle på mini enda...![]()
Hoho sjekk bakemesteren. Det ble møllers 1,2,3Jeg syns møllerens sine er bedre på smak,men Toro sine er mye luftigere. Hilsen latmannsbakeren![]()
Regnet med det siden du hadde sukrin i, barn under 3 bør ikke få det...
Håper han klarer å holde seg våkenNå er hun lagt,og nå er han min i noen timerom han klarer å holde seg våken da. Vært non stop jobbing i en mnd nå :/
Jeg også, istedet sitter jeg i sofaen alene og strikker mens jeg ser nyheterStore planer om det![]()
HeheHoho sjekk bakemesteren. Det ble møllers 1,2,3![]()
Mest fordi jeg ikke tør å prøve toro bolleneforbinner toro med kaker. Boller er ikke kaker
så det blir feil haha.
Veldig godt ♡ .Håper han klarer å holde seg våkenhuff :/ godt å ha han hjemme da tenker jeg
![]()
Jeg har vært der selv. Pleier å sette meg inntil veggen med noen puter i ryggenMåtte legge henne ned. Det ble tungt gittå hadde ingen ryggstøtte. Satt på sengekaten.
Hoho, ser for meg armene dine etter 8 timer med å holde JÅh nei gud. Haha jeg la henne ned. Godt vi bestillte sånn flybaby. Tenk det om jeg skulle ha sittet med hun på fanget i 8 timer på fly![]()