Åh, så koselig ♡♡
Ikke fult så koselig da jeg freste på gubben da han tilbød seg å legge henne ned i sengenAw, det hørtes koselig ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så koselig ♡♡
Ikke fult så koselig da jeg freste på gubben da han tilbød seg å legge henne ned i sengenAw, det hørtes koselig ut![]()
Lov å prøve hvertfallKan jo prøve og se om det hjelper
Ihihi, sover.hun enda i armene dine?Ikke fult så koselig da jeg freste på gubben da han tilbød seg å legge henne ned i sengen![]()
Fullt forståeligKjeeempe kos. Mannen kom inn på rommet "du vet hun sover nå, så du kan legge henne i sengen" nei
"Skal jeg legge henne i sengen" neeei freser jeg nærmest tilbake![]()
Kosetid er dyrbart her![]()
Ting har forandret seg veldig siden jeg var liten...Bestekompisen til kengubarnet er på fjellet, han ringte akkurat så nå spiller de sammen over tlf..
Høres ut som en herlig kveldDe to yngste er i seng.
Eldsten er ikke kommet hjem enda.
Maten til i kveld står og trekker.
Nå har jeg overraskende tid til å slappe litt av![]()
Syns de er gode jeghan har ikke dratt ennåmen jeg ba han kjøpe en sånn pakke "boller 1 2 3"
jeg gjør det på den enkle måten.
HeheKjedelig at han måtte jobb rett etter han kom hjem :/ han må bake bursdag kake til meg. Har ikke noe valg og han klarer den kaken og kanelboller, brownie og boller![]()
Åh nei gud. Haha jeg la henne ned. Godt vi bestillte sånn flybaby. Tenk det om jeg skulle ha sittet med hun på fanget i 8 timer på flyIhihi, sover.hun enda i armene dine?
Koselig for deg og henne, bare ikke for hanIkke fult så koselig da jeg freste på gubben da han tilbød seg å legge henne ned i sengen![]()
Måtte legge henne ned. Det ble tungt gittFullt forståelig. Nyt tiden
![]()
De er drit godeSyns de er gode jeg![]()
He he siden jeg var lita ogsåBestekompisen til kengubarnet er på fjellet, han ringte akkurat så nå spiller de sammen over tlf..
Så deilig da.
Vi er ferdige![]()
Er ikke noe problem at deigen får heve litt ekstra.Steker siste brett nå.. Deigen fikk jaggu heve seg en ekstra time. Måtte plutselig fikse middag og bade/mate/legge baby innimellom der og
Ting tar tid..
Har gjort detKan dere gå inn her å svare på det dere ønsker? http://forum.babyverden.no/forums/på-reise-med-barn.1311/ Mange her som trenger litt svar![]()
Eldste har kommet hjem nå og sitter og spiser kvelds nå.Høres ut som en herlig kveld![]()