Skravletråd februar!

Jeg har vært der selv. Pleier å sette meg inntil veggen med noen puter i ryggen :-). Da går det somregel bedre med mindre jeg har sklidd ned slik jeg sitter ubehagelig :-)
Vi har sånn sengekavel,glemte å sette meg intil den :p men det å "klatre" eller humpe seg bort til sengekavelen med baby i armene virket så fjernt :p så sovna hun av at jeg humpa på sengekanten :p

Vi har sånn sengekavel,glemte å sette meg intil den :p men det å "klatre" eller humpe seg bort til sengekavelen med baby i armene virket så fjernt :p så sovna hun av at jeg humpa på sengekanten :p
Ser den:-). Jeg kunne heldigvis såvidt små vugge litt på beina så sovnet han:-). Så satt vi da der:-)

Ååh herregud jeg hadde vært ilsint :p nei den flybaby stolen er nok tingen. Vi så på trille idag også :D babyzen yoyo, mannen ble like forelska som meg :p
Skal dere kjøpe den da ?:)

Da var vi endelig i seng etter en travel dag! Barndåp i morgen så i dag har det gått litt i ett.
Men nå håper jeg alle vil sove ei god natt så blir det nok koselig i morgen :-)

Da var vi endelig i seng etter en travel dag! Barndåp i morgen så i dag har det gått litt i ett.
Lykke til med dåp :)

Lykke til med dåpen imorgen :)

Back
Topp