Hihi. Livet som småbarnsmor er vel slikføler vel det samme egentlig
![]()
Ja det er nok det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Livet som småbarnsmor er vel slikføler vel det samme egentlig
![]()
Greit med begge deler i grunn![]()
Jupp , nå har jeg kun gått sammen med andre siste tiden daJeg er stort sett vant til å gå alene, syntes det er helt greit. Men hyggelig med selskap noen ganger![]()
Ja. Den dagen kommer plutseligJa det er nok detmen det er bare en periode, når de blir litt eldre så trengs det ikke å vaske gulvet for mat og gulp hver dag liksom
![]()
Kan jo prøve og se om det hjelperLag lister!
Hehe, hva ble det til?Hoho ja nå får jeg bestemme meg. Mannen stikker på butikken snart![]()
Her i huset baker ikke mannenNam
Her skal mannen bake pavlovabursdagsfeiring i morgen
![]()
Aw, det hørtes koselig utAndre dagen på rad at lille J sovner i armene mine joosyns det er så koselig.
Kjære vennen da ♡Jaaa. Men det funker ikke særlig
Han er nok ikke nødvendigvis sløv. Men han planlegger ingenting.Kjære vennen da ♡
Åh, så koselig ♡♡Andre dagen på rad at lille J sovner i armene mine joosyns det er så koselig.
Så utrolig koselig daAndre dagen på rad at lille J sovner i armene mine joosyns det er så koselig.
Så koselig❤ her sovnet mini også i armene mineAndre dagen på rad at lille J sovner i armene mine joosyns det er så koselig.
Nyt detDe to yngste er i seng.
Eldsten er ikke kommet hjem enda.
Maten til i kveld står og trekker.
Nå har jeg overraskende tid til å slappe litt av![]()
Lille U er 10,5 månederNyt dethvor gamle er barna?
Kjedelig at han måtte jobb rett etter han kom hjem :/ han må bake bursdag kake til meg. Har ikke noe valg og han klarer den kaken og kanelboller, brownie og bollerHer i huset baker ikke mannendesuten er han på jobb..
han har ikke dratt ennåHehe, hva ble det til?![]()
Så utrolig koselig da![]()
Kjeeempe kos. Mannen kom inn på rommet "du vet hun sover nå, så du kan legge henne i sengen" neiSå koselig❤ her sovnet mini også i armene mine![]()