Hehe, kan jo hende du har lyst på boller i kveld?Hoho det var kjempe godt! Å så lovet jeg meg selv at jeg skulle bake boller idag. Men vi ble vist ute litt lengere enn planlagt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, kan jo hende du har lyst på boller i kveld?Hoho det var kjempe godt! Å så lovet jeg meg selv at jeg skulle bake boller idag. Men vi ble vist ute litt lengere enn planlagt![]()
FastelavnsbollerHøres koselig uthva skal dere bake?
Har du sagt fra? Tenk på deg selv ♡Han ser ikke det som må gjøres. Så ender opp med at jeg rydder, vasker og styrer hver dag
Hoho ja nå får jeg bestemme meg. Mannen stikker på butikken snartHehe, kan jo hende du har lyst på boller i kveld?![]()
Lag lister? Så markerer begge det de har gjort. Så ser han kanskje?Han ser ikke det som må gjøres. Så ender opp med at jeg rydder, vasker og styrer hver dag
NamFastelavnsboller![]()
Bakt boller med frøkna og kost med ungeneHva har du gjort idag?![]()
Jaaa. Men det funker ikke særligHar du sagt fra? Tenk på deg selv ♡
Høres ut som en flott lørdagBakt boller med frøkna og kost med ungene
Ja. Ikke en dum ide.Lag lister? Så markerer begge det de har gjort. Så ser han kanskje?
Ikke avslapningslørdag du heller![]()
Hihi. Livet som småbarnsmor er vel slikJeg trur ikke jeg har hatt en dag etter lillebror kom hvor det ikke har hvert noe å gjøre![]()
Ja klart det er detNei har hørt flere som har opplevd det. Håper det ikke varer så veldig lenge. Utrolig frustrerende for alle
Greit med begge deler i grunnKoselig da, greit å gå sammen med noen![]()
Det bør han hjelpe med!Jee. Er mest frustrert for tider for han bidrar lite i flytteprosessen
Nei var ikke så veldig vanskeligEr det vannskelig? Har pleid å kjøpe, men den er ikke like god![]()
Ja. Jeg som har ordna alt med fikse hus, det praktiske rundt det. Han skulle fikse brøyter.Det bør han hjelpe med!
Lag lister!Ja. Jeg som har ordna alt med fikse hus, det praktiske rundt det. Han skulle fikse brøyter.
Jeg er på jakt jeg. Han har ikke lett