Joda, men et skritt nærmereTakkgår unna. Men sykt mye igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men et skritt nærmereTakkgår unna. Men sykt mye igjen
Men ble bråstopp i pakkinga. Sulten og middagstid. Gubben skulle lage. Men han gikk heller å la seg..igjen... sa han hadde handla det vi trengte. Tydeligvis ikke. For har ikke det jeg trenger til middag. Så jeg må visst på butikken...Det skjønner jeg godt altså![]()
Ja det er ulempenmen du må ikke spørre, bare kaste ting
![]()
Nei. Men ble stopp i den pakkinga uansett.. gubben hadde ikke handla de vi trengte så jeg må dra på butikken nå.Men ikke lurt å ødelegge kroppen heller
Ja. Men når man gjør alt alene, tar det tid.Joda, men et skritt nærmere![]()
Ja tenkt litt på det også. Ble vel skikkelig slik da jeg begynte å jobbe igjen for 1 måned sidenHøres ut som seperasjonsangst.
Tenkte i morgen egentlig men får ikke tid daDet blir i morgen her
Hadde det vært så enkelt. Hn får ikke med seg mye den karen min. Men om et spill plutselig er borte.. det får ham med seg!
For en gubbe!Nei. Men ble stopp i den pakkinga uansett.. gubben hadde ikke handla de vi trengte så jeg må dra på butikken nå.
Reagerer nok på det han daJa tenkt litt på det også. Ble vel skikkelig slik da jeg begynte å jobbe igjen for 1 måned siden
Oh det så godt ut
Jupp sammen med en naboFlink du er til å gå turskal du gå sammen med noen?
Godt mulig detReagerer nok på det han da
Ikke uvanlig akkuratGodt mulig det
Nei har hørt flere som har opplevd det. Håper det ikke varer så veldig lenge. Utrolig frustrerende for alleIkke uvanlig akkurat