Skravletråd februar!

Men ble bråstopp i pakkinga. Sulten og middagstid. Gubben skulle lage. Men han gikk heller å la seg..igjen... sa han hadde handla det vi trengte. Tydeligvis ikke. For har ikke det jeg trenger til middag. Så jeg må visst på butikken...
Men, hvorfor skal han slippe unna sånn? :o

Oppvasken er tatt og jeg må få startet på middagen så den er klar i passende tid for lillebror som har tatt seg en lur til Haha :P ser på klokka at jeg er egentlig langt etter skjema da han vanligvis spiser kl 16.30 :P jaja får starte på middagen før jeg fortsetter på neste punkt på lista som er klesvaska :P
Ikke avslapningslørdag du heller :p

Jeg som nedsattsyn på det ene øyet burde jo hvertfall ha briller :o
Typisk meg å bare skyve sånne ting under teppet :p

Ja, er litt typisk meg og...
De hadde ikke ledig time idag da, så får prøve igjen på mandag..da hadde de ledig :)

Jeg skjønner seriøst ikke hvor denne dagen har blitt av.
Den har akkurat startet, og nå begynner fantorangen...

Har nesten ikke fått gjort husarbeid eller skravlet i dag

Jeg glemte mobilen min på butikken idag så det ikke noe cafe besøk :/ helt surrete... Vi gikk heller å handlet å ta å gikk hjem :) ble ca 4-5 km og bekkenet mitt kreperte på veien :/ men nå fikk jeg sove en time og snuppa 1 time og 45 min ble det idag. Hørte ikke alarmen min før etter 15 min og våknet til sikkel i hele ansiktet så sov tungt :p

Nå er det kveite på menyen med sandefjordsmør og gulrøtter også skal jeg lese litt tilbake før jeg skal kose meg med snuppa mi ❤️

Back
Topp