Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men, hvorfor skal han slippe unna sånn?Men ble bråstopp i pakkinga. Sulten og middagstid. Gubben skulle lage. Men han gikk heller å la seg..igjen... sa han hadde handla det vi trengte. Tydeligvis ikke. For har ikke det jeg trenger til middag. Så jeg må visst på butikken...
Nam nam
Vi baker sammen med ei venninne og hennes barn i morgen for få tiden til å gå mens gubbene våre er på jobbTenkte i morgen egentlig men får ikke tid da
Fordi han sooveer. Og vi skulle ha middag.Men, hvorfor skal han slippe unna sånn?![]()
Jee. Er mest frustrert for tider for han bidrar lite i flytteprosessenFor en gubbe!
Det er bra sikkertHaha ja de har oversikt over det de vil![]()
Ikke avslapningslørdag du hellerOppvasken er tatt og jeg må få startet på middagen så den er klar i passende tid for lillebror som har tatt seg en lur til Hahaser på klokka at jeg er egentlig langt etter skjema da han vanligvis spiser kl 16.30
jaja får starte på middagen før jeg fortsetter på neste punkt på lista som er klesvaska
![]()
Er det vannskelig? Har pleid å kjøpe, men den er ikke like godDet har vi gjort![]()
Hoho det var kjempe godt! Å så lovet jeg meg selv at jeg skulle bake boller idag. Men vi ble vist ute litt lengere enn planlagtNam! Det høres godt ut
Jeg som nedsattsyn på det ene øyet burde jo hvertfall ha briller![]()
Typisk meg å bare skyve sånne ting under teppet![]()
Litt usikker enda, men vi skal hvertfall en tur på butikken også skal jeg bake bollerDere da?
Så deilig da.Samma her..vært i butikken, og har nettopp laga bolledeigen nå![]()
Høres koselig utVi baker sammen med ei venninne og hennes barn i morgen for få tiden til å gå mens gubbene våre er på jobb![]()
Jammen, hvordan kan han bare la deg gjøre alt?! Dårlig gjort!Fordi han sooveer. Og vi skulle ha middag.
Hva har du gjort idag?Jeg skjønner seriøst ikke hvor denne dagen har blitt av.
Den har akkurat startet, og nå begynner fantorangen...
Har nesten ikke fått gjort husarbeid eller skravlet i dag
Han ser ikke det som må gjøres. Så ender opp med at jeg rydder, vasker og styrer hver dagJammen, hvordan kan han bare la deg gjøre alt?! Dårlig gjort!