Jupp det har jeg
Har fortsatt ikke kjøpt meg piggsko og brodder har jeg ikkr
Måtte kjøpe meg brodder for å komme meg noen plass, det er jo bakker uansett hvor jeg skal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp det har jeg
Har fortsatt ikke kjøpt meg piggsko og brodder har jeg ikkr
God morgenGod morgen!![]()
hahahaha. det er en vanesakJapphaha etter at vi begynte med fast føde så gruer jeg meg nesten litt når bleia skal byttes
![]()
Litt over 2God morgen
Hvor gammel er hun?
Hoho flere som skal bake boller ja. Jeg er ingen bakemester, men boller skal jeg jaggy klare å lage
Oii synstest ja..det burde jeg å gjøreherregud ser jo så dårlig.
Litt usikker enda, men vi skal hvertfall en tur på butikken også skal jeg bake bollerHva skal dere idag da?![]()
He he ser denMåtte kjøpe meg brodder for å komme meg noen plass, det er jo bakker uansett hvor jeg skal![]()
Men altså jeg skjønner du blir lei men noen barn har bare ikke behov for mye søvn. Min var av den sorten.Omsider sovnet mini på turen men selvfølgelig våknet han på slaget 1 time etter nå vi var på vei ut av butikken :-(. Er så lei den ungen når det kommer til søvnen. Han kan aldri sove mer enn max 1.5 time er jeg heldig og lur nr 2 kan jeg bare glemme. Blir hyling uten like prøver jeg på en lur til. Ender med overtrøtt unge som hyler uansett. Er så sliten og lei. Og gubben? Selvsagt har hans planer førsteprioritet når jeg har fri så mine friperioder uten sutrete barn er når jeg er på jobb
Har stilt krav til han flere ganger og til og med truet med at jeg flytter en periode til foreldrene mine om han ikke kan bedre seg fordi jeg er så sliten og lei. Men det går inn det ene øret og ut det andreMen altså jeg skjønner du blir lei men noen barn har bare ikke behov for mye søvn. Min var av den sorten.
1.5 er da ikke uvanlig lengde på soving for barn
Kanskje du skal stille litt krav til mannen?
Takk : ) det skal viKos dere masse![]()
Æsj så kjipt da.Har stilt krav til han flere ganger og til og med truet med at jeg flytter en periode til foreldrene mine om han ikke kan bedre seg fordi jeg er så sliten og lei. Men det går inn det ene øret og ut det andre
Mannen syns det er kjempe ekkelt. Haha hørte bare "hjææælp" inne fra badet idaghahahaha. det er en vanesakhahaha
Har vurdert tankenÆsj så kjipt da.
Dra han med på fvk
Jeg som nedsattsyn på det ene øyet burde jo hvertfall ha brillerBoller MÅ man jo bare ha
Ja, søren.. Føler jeg ser superdårlig til tider! Er ganske sikker på at jeg egentlig bør ha briller/linser. Så er vel bare å få det sjekkahuff...