Skravletråd februar!

God morgen :)

Lillegull er pottetett og vi har sovet dårlig alle tre.
I dag skal vi bare være hjemme og slappe av.
Hvis snupp er i godt humør når hun våkner nå skal vi øve på å bruke ergo 360 :p
Vi fikk den i går, men syns det var vanskelig å bruke spedbarnsinnlegget..
synes det er lettest og best med sjal jeg når de er så små... de sitter mer "tett på".
Har ergobaby også men brukte ikke den før han var nærmere 3 mnd.
men bruker fortsatt sjal stort sett.

I dag er det basseng og cafe som står på planen,som det pleier. Vi har vært oppe mye lenger enn vi pleier. Gubbis var sås glad for å komme hjem han vekte prinsessa 6.40 :eek: vi pleier jo å sove minst en time lenger :p heldigvis slumret vi litt da, men tuppa var så spent på om pappa hadde kjøpt gave til henne, så vi måtte stå opp. Helt greit da.
Kos dere i bassenget

God morgen! Hva skjer ikveld? :o
skal ut med mirell og gutane :P
God morgen jenter
god morgen :)
Instruksjoner på hva da? :)
overnatting :)
Trudde skallebanken kom i morra jeg da :P
håper jeg får den på forskudd :P
lenge leve galskapen!
Bra vi ikke hadde spørt mamma da, for da måtte vi ha finni noen andre i dag

Arg så irriterende med en unge som absolutt ikke skal sovne med mindre vognen er i bevegelse. Tenkte å gå til butikken mens han sover men for å få det til uten overtrøtt unge som absolutt ikke skal sovne på tur med mindre vi får på grus må jeg innom skogen på veien. Turløypen der er på ca 2.5 km og må nok ha 2 runder der før vi forsetter ned til butikken som er ca 2 km unna. Der pleier alltid mini uansett hvor godt han sover å våkne når vi kommer til kassen enten fordi vognen er i ro eller fordi noen må stikke nesen nedi og hilse på. Da blir det gråte konsert ihvertfall halve turen hjem før han forhåpentligvis sovner 10 min før vi er hjemme. Er jeg heldig rekker jeg akkurat å sette på plass matvarene før han igjen våkner og selvsagt ikke skal sove mer. Nå synes jeg det er på tide at han kan sovne uten at vognen trenger å være i bevegelse :-/
Høres i grunn litt slitsomt ut

Back
Topp