Skravletråd februar!

Omsider sovnet mini på turen men selvfølgelig våknet han på slaget 1 time etter nå vi var på vei ut av butikken :-(. Er så lei den ungen når det kommer til søvnen. Han kan aldri sove mer enn max 1.5 time er jeg heldig og lur nr 2 kan jeg bare glemme. Blir hyling uten like prøver jeg på en lur til. Ender med overtrøtt unge som hyler uansett. Er så sliten og lei. Og gubben? Selvsagt har hans planer førsteprioritet når jeg har fri så mine friperioder uten sutrete barn er når jeg er på jobb

Hoho flere som skal bake boller ja. Jeg er ingen bakemester, men boller skal jeg jaggy klare å lage :D

Oii synstest ja..det burde jeg å gjøre :o herregud ser jo så dårlig.

Boller MÅ man jo bare ha :)

Ja, søren.. Føler jeg ser superdårlig til tider! Er ganske sikker på at jeg egentlig bør ha briller/linser. Så er vel bare å få det sjekka :p huff...

Omsider sovnet mini på turen men selvfølgelig våknet han på slaget 1 time etter nå vi var på vei ut av butikken :-(. Er så lei den ungen når det kommer til søvnen. Han kan aldri sove mer enn max 1.5 time er jeg heldig og lur nr 2 kan jeg bare glemme. Blir hyling uten like prøver jeg på en lur til. Ender med overtrøtt unge som hyler uansett. Er så sliten og lei. Og gubben? Selvsagt har hans planer førsteprioritet når jeg har fri så mine friperioder uten sutrete barn er når jeg er på jobb
Men altså jeg skjønner du blir lei men noen barn har bare ikke behov for mye søvn. Min var av den sorten.
1.5 er da ikke uvanlig lengde på soving for barn :)
Kanskje du skal stille litt krav til mannen?

Men altså jeg skjønner du blir lei men noen barn har bare ikke behov for mye søvn. Min var av den sorten.
1.5 er da ikke uvanlig lengde på soving for barn :)
Kanskje du skal stille litt krav til mannen?
Har stilt krav til han flere ganger og til og med truet med at jeg flytter en periode til foreldrene mine om han ikke kan bedre seg fordi jeg er så sliten og lei. Men det går inn det ene øret og ut det andre

Boller MÅ man jo bare ha :)

Ja, søren.. Føler jeg ser superdårlig til tider! Er ganske sikker på at jeg egentlig bør ha briller/linser. Så er vel bare å få det sjekka :p huff...
Jeg som nedsattsyn på det ene øyet burde jo hvertfall ha briller :o
Typisk meg å bare skyve sånne ting under teppet :p

Da skal vi ut snart. Tar en tur på cafe :) lekeland blir mye for meg som skal først til fyso mandag, jordmor + ul tirsdag, legen torsdag og suprise for mann lørdag :)

Back
Topp