Vil også ha spinat som funker på samme måte som hos skippern. Må da vel finnes en oppfinner som kan ordne detDet må man finne opp i såfall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil også ha spinat som funker på samme måte som hos skippern. Må da vel finnes en oppfinner som kan ordne detDet må man finne opp i såfall![]()
Huff :/ masse god bedring![]()
God morgen jenter!
Hva bringer denne dagen?
God morgen!![]()
God morgen jenter
God morgenlader opp til kvelden, har delux skallebank, vet ikke hvorfor. Sendt instruksjoner til en spent tante, dette blir spennende
![]()
JaVil også ha spinat som funker på samme måte som hos skippern. Må da vel finnes en oppfinner som kan ordne det![]()
Gjør detTakktakkfår prøve neste helg heller..
God morgenGod morgen jenter
God morgenlader opp til kvelden, har delux skallebank, vet ikke hvorfor. Sendt instruksjoner til en spent tante, dette blir spennende
![]()
God morgenGod morgen !våknet opp for 45 min siden sånn ca. Her regner det og da blir det super glatt !!! Hadde det ikke regnet så hadde det vært fint utevær... Tenkte litt på leoslekeland. Hun er ikke for liten vel?
![]()
God morgen![]()
Lillegull er pottetett og vi har sovet dårlig alle tre.
I dag skal vi bare være hjemme og slappe av.
Hvis snupp er i godt humør når hun våkner nå skal vi øve på å bruke ergo 360
Vi fikk den i går, men syns det var vanskelig å bruke spedbarnsinnlegget..
Bollebaking og rydding.God morgenhva bringer lørdagen?
Hun har blitt over 2 årGod morgenher er det også såpeglatt
Hvor gammel er hun?
Manmen driver også å maser om lekeland. Så vi burde vel prøve det vi også snart.
hehe samme som det var her daÅåh så bravi brukte bæresela i går
veldig greit istede for å sette opp vogna
Skal ikke si noe om bleiene her, men de lukter ikke godthaha.
Vi er en del sammen generelt.. men veldig sjeldent uten barnJa det skjønte jeg i går at var en stund sidenmen det er jo bra at dere har et godt forhold og kan gjøre det
Meg og søstra mi var ofte ute, hu var barnløs og jeg hadde barnefri annahver helg
Var veldig hyggelig
![]()

lenge leve galskapen!jeg ga mat etter 2 timerda orka jeg ikke mer
for det er bestefaren til gubben sin hytte
så deilighåper den blir fin
nei
u should know
blir morro
god morgen
Yea det skal vi
God morgenGod morgenHar akkurat lagt lillebror for en dupp og burde vel kommet meg i dusjen
Ønsker dere alle en fin fin dag![]()