Skravletråd februar!

Ja, for meg er det jo helt greit :)
Regner med jeg har ei sliten prinsesse på søndag etter tidlige morgener og sene kvelder for å være litt med pappa, men det er greit for det er ikke så ofte :)

Ja det er greit at det ikke blir for ofte, men skjønner godt at hun vil være litt med pappaen også :)

God morgen jenter!
Hva bringer denne dagen?
God morgen :) ble det enda en natt med bæring eller?

Idag skal vi til byen, levere babyklær til en venninne av meg som venter barn, og ut å spise lunsj :D

Dere skulle på ferge tur? :)

God morgen :) ble det enda en natt med bæring eller?

Idag skal vi til byen, levere babyklær til en venninne av meg som venter barn, og ut å spise lunsj :D

Dere skulle på ferge tur? :)
nei slapp så mye bæring i går. Tror vi er over den verste kneika nå... bleiene begynner å normalisere seg :)

Koselig å møte venninner da!

Ja vi drar med 17-båten :P

Æsj, skulle ta med mini på bading for første gang idag.. Har manna meg opp i over ei uke nå, så måtte vi avlyse :(
Kjipt med forkjølelse!

nei slapp så mye bæring i går. Tror vi er over den verste kneika nå... bleiene begynner å normalisere seg :)

Koselig å møte venninner da!

Ja vi drar med 17-båten :P
Ååh så bra :) vi brukte bæresela i går :) veldig greit istede for å sette opp vogna :p

Skal ikke si noe om bleiene her, men de lukter ikke godt :p haha.

det skal vi :) gleder meg. lenge siden det har bare hvert oss 4.. :P

Ja det skjønte jeg i går at var en stund siden :P men det er jo bra at dere har et godt forhold og kan gjøre det :) Meg og søstra mi var ofte ute, hu var barnløs og jeg hadde barnefri annahver helg :P Var veldig hyggelig :)

Arg så irriterende med en unge som absolutt ikke skal sovne med mindre vognen er i bevegelse. Tenkte å gå til butikken mens han sover men for å få det til uten overtrøtt unge som absolutt ikke skal sovne på tur med mindre vi får på grus må jeg innom skogen på veien. Turløypen der er på ca 2.5 km og må nok ha 2 runder der før vi forsetter ned til butikken som er ca 2 km unna. Der pleier alltid mini uansett hvor godt han sover å våkne når vi kommer til kassen enten fordi vognen er i ro eller fordi noen må stikke nesen nedi og hilse på. Da blir det gråte konsert ihvertfall halve turen hjem før han forhåpentligvis sovner 10 min før vi er hjemme. Er jeg heldig rekker jeg akkurat å sette på plass matvarene før han igjen våkner og selvsagt ikke skal sove mer. Nå synes jeg det er på tide at han kan sovne uten at vognen trenger å være i bevegelse :-/

"Round two" :p nynner på musikken fra streetfighter :p

Her så har min akkuratt sovna :) etter en timed med kaving i senga :p
jeg ga mat etter 2 timer :P da orka jeg ikke mer
Hvorfor ikke?
for det er bestefaren til gubben sin hytte
God morgen :) Har akkurat lagt lillebror for en dupp og burde vel kommet meg i dusjen :P

Ønsker dere alle en fin fin dag :)
så deilig :) håper den blir fin :)
hadde jo ikke trengt å ta det på DEN hytta da...
:P
nei :)
God morgen jenter!
Hva bringer denne dagen?
u should know ;)
Tja kjøre barna til oldeforeldrene, dra på rangel med Hope :P
blir morro
god morgen :D
Hehe ja det vil jeg tru ;) dere starter moroa på båten da og så byn etterpå? :)
Yea det skal vi

God morgen :) lader opp til kvelden, har delux skallebank, vet ikke hvorfor. Sendt instruksjoner til en spent tante, dette blir spennende :D

Back
Topp