Kos dereNei jenter.. vi snakkes senere. Nå skal jeg lage middag
Pølse og potetstappe ble det bestilt i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dereNei jenter.. vi snakkes senere. Nå skal jeg lage middag
Hurra for detOk jeg har fått en achivment. Jeg har vaska ull klær. Og for første gang i mitt li er klærene i samme str etter vask som de var når de ble putta inn i maskinen.![]()
Jeg ovrhørwr roping![]()
Sitter og slapper av etter en lang dag og prøver å pleie en hodepineDere driver med da?
Jeg har levert ungene hos pappaen sin, fylt ovnen med ved og bollen med popcorn, tatt på pysjen og slått på tvenLuxus!
Det er fredaghusarbeidet lyden er satt på mute for helgen
![]()
Det var min plan også, men så stakk vi på besøk
Saved by the bell![]()
JaVirker som dere vil kose dere i dag. Håper mannen din finner bbhugme. Kos dere i kveld![]()
Ha ha ørepropper må du fåHer ropte flaskene så høyt at jeg fikk nesten vondt i ørene![]()
GratulererOk jeg har fått en achivment. Jeg har vaska ull klær. Og for første gang i mitt li er klærene i samme str etter vask som de var når de ble putta inn i maskinen.![]()
God bedring til hodetSitter og slapper av etter en lang dag og prøver å pleie en hodepine
Herregud så man blir fristet som gravidNei jenter.. vi snakkes senere. Nå skal jeg lage middag
Ha ha ørepropper må du få![]()
Hardt å sitte i denne turnhallen
Skal jo hjem igjen en gang også. Kanskje noen snille alver eller feer har tatt oppvasken for megVar en god løsning syntes jeg![]()
Skal jo hjem igjen en gang også. Kanskje noen snille alver eller feer har tatt oppvasken for meg![]()
Så flink du er![]()
Gratulerer med den![]()
Dere driver med da?
Jeg har levert ungene hos pappaen sin, fylt ovnen med ved og bollen med popcorn, tatt på pysjen og slått på tvenLuxus!
Ha ha ja synes detDet har jeg, kanskje jeg skal begynne å bruke de![]()
En time nåSitti der lenge?