Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja det var helt fantstisk!Deilig![]()
gratulerer!Ok jeg har fått en achivment. Jeg har vaska ull klær. Og for første gang i mitt li er klærene i samme str etter vask som de var når de ble putta inn i maskinen.![]()
OohOk jeg har fått en achivment. Jeg har vaska ull klær. Og for første gang i mitt li er klærene i samme str etter vask som de var når de ble putta inn i maskinen.![]()
Kos degNei jenter.. vi snakkes senere. Nå skal jeg lage middag
Pølse og potetstappe ble det bestilt i dag![]()
Langt inne i en avokado et stedWow, hvor fant du den??![]()
Takk, syns det selv ogsåFlink du er![]()
Oohnice.
gratulerer!![]()
Helt fantastiskJippi, så deilig!!![]()
Takk snuppa ♡Det håper jeg og![]()
Jepp, hele tiden. HahaSånn settsatt han i bilen hele tiden?
![]()
Haha, ser det for megJepp, hele tiden. Haha![]()
Gratulerer med denOk jeg har fått en achivment. Jeg har vaska ull klær. Og for første gang i mitt li er klærene i samme str etter vask som de var når de ble putta inn i maskinen.![]()
Så flink du erOk jeg har fått en achivment. Jeg har vaska ull klær. Og for første gang i mitt li er klærene i samme str etter vask som de var når de ble putta inn i maskinen.![]()
Han må ha blitt kaldt tenker jeg, for bilen sto ikke på tomgangHaha, ser det for meg![]()
Da ville han virkelig ikke gå inn i dansehallen daHan må ha blitt kaldt tenker jeg, for bilen sto ikke på tomgang![]()
Sitter i turnhallen og koser megDere driver med da?
Jeg har levert ungene hos pappaen sin, fylt ovnen med ved og bollen med popcorn, tatt på pysjen og slått på tvenLuxus!