Ha ha ja det også. Glad vi Har hytte å dra på
Hytte er veldig deilig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ja det også. Glad vi Har hytte å dra på
He he neida Må ikke detXD må blii litt stille en gang i blandt;P
TacoHva skal vi ha til middag tro ?
Siterte feil bareJa var det jeg og lurte litt på![]()
Den er på fjelletHytte er veldig deiliger den på fjellet, sjøen eller skauen?
Den er på fjellet![]()
;P da må jeg stikke nå våknet poden for mat;PHe he neida Må ikke det
Samme her, deiligDet har vi og, kjempe deilig å være der. Og så stille å rolig, så er det omtrent ikke mennesker å se der![]()
Jeg ovrhørwr ropingNei nå må jeg få gjort noe fornuftig her... husmorpliktene roper på meg![]()
Var veldig koseligKos dere masse!![]()
Nei nå må jeg få gjort noe fornuftig her... husmorpliktene roper på meg![]()
Det var min plan også, men så stakk vi på besøkNei nå må jeg få gjort noe fornuftig her... husmorpliktene roper på meg![]()
Vi har vært på trilletur og mor har vært å trena etterpå. Fin dag i dag. Nå ligger tacokvelden foran ossHeisann
Nettopp våknet etter nattevakt og skal til frisør..
Du da?![]()
DeiligUtrolig deilig å få sove litt altså! Tok med meg Knøtte inni senga vår..
Å der sovna vi begge to gitt![]()
Virker som dere vil kose dere i dag. Håper mannen din finner bbhugme. Kos dere i kveldSkal kose oss med berlinerbolle og brus vi nå etter risgrøt til middag![]()
Visste dere at 2 åringer lager en smakssans som er bitter for grønnsaker? Er for at de ikke skal spise ting ute i skogen. Det var smart tenktmerket at N ikke liker grønnsaker noe særlig om dagen
![]()
Skal finne frem en film og se etterpå. Jeg klarte så vidt å gå ute og nå er jeg helt ødelagt... Mannen skulle kjøpe bbhugme til bursdagen min, men der han var hadde de ikke det![]()
God helg![]()
DeiligUtrolig deilig å få sove litt altså! Tok med meg Knøtte inni senga vår..
Å der sovna vi begge to gitt![]()