Skravletråd februar!

Nei nå må jeg få gjort noe fornuftig her... husmorpliktene roper på meg :P

Skal kose oss med berlinerbolle og brus vi nå etter risgrøt til middag :)

Visste dere at 2 åringer lager en smakssans som er bitter for grønnsaker? Er for at de ikke skal spise ting ute i skogen. Det var smart tenkt :p merket at N ikke liker grønnsaker noe særlig om dagen :p

Skal finne frem en film og se etterpå. Jeg klarte så vidt å gå ute og nå er jeg helt ødelagt... Mannen skulle kjøpe bbhugme til bursdagen min, men der han var hadde de ikke det :(

God helg :D

Skal kose oss med berlinerbolle og brus vi nå etter risgrøt til middag :)

Visste dere at 2 åringer lager en smakssans som er bitter for grønnsaker? Er for at de ikke skal spise ting ute i skogen. Det var smart tenkt :p merket at N ikke liker grønnsaker noe særlig om dagen :p

Skal finne frem en film og se etterpå. Jeg klarte så vidt å gå ute og nå er jeg helt ødelagt... Mannen skulle kjøpe bbhugme til bursdagen min, men der han var hadde de ikke det :(

God helg :D
Virker som dere vil kose dere i dag. Håper mannen din finner bbhugme. Kos dere i kveld:)

Utrolig deilig å få sove litt altså! Tok med meg Knøtte inni senga vår..
Å der sovna vi begge to gitt :D
Deilig:) poden er mye bedre i magen i dag. Så han har sovet godt i nestet. Kjenner at jeg burde ha lagt meg ned litt. Men måtte jo lage No pizza deig og få hengt opp dyrene som har blitt vaska:)

Back
Topp