jeg fikk veldig vondt :/ men han har det bra for han sparker <3 det er aller viktigsteAu dahåper ikke du fikk vondt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg fikk veldig vondt :/ men han har det bra for han sparker <3 det er aller viktigsteAu dahåper ikke du fikk vondt..
Pøs påhåper jeg også.. trenger med kaffe kjenner jeg!
familieÅh, da får hun ikke lov å være syk! Hvem har kidsa? Herlig at alle får dratt ut sammen da![]()
Så koselig dagod helg jabursdagfeiring på søndag. bursdagen min er på mandag
![]()
jeg vil ut av oslo og ut på "landet" jeghehe ja da er utvalget der..Savner litt å bo i Oslo. Men kjenner det er greit å bo i hjembygda nå som jeg har barn
![]()
Ja det er gøySå livat det ble her nå da!!![]()
forhåpentligvis slappe av. Gubben skal på jobb i natt.Pøs på
Hva skal du idag?
26 år så nærmer meg 30 sakte men sikkertSå koselig da
Hvor gammel blir du?
Kos dere masse!Gjør nok det. Håper han sover til nærmere halv 12 ihvertfall
. Så drar vi etterpå
![]()
Kom til Larvikjeg vil ut av oslo og ut på "landet" jeg![]()

jaa! er så kjedelig når det er stille... *hente kaffe nå*Ja det er gøy![]()
Godt det gikk bra med dere. Håper bekkenet blir bedre snartmed meg og lillegutt gikk det bra medbekkenet mitt gikk det ikke så bra med
![]()
Den ser jeg! Søstra mi overraslet meg meg konsertbillett 4 mars. Da skal vi ut på byen. Blir første på halvannen år, minst. Kanskje 2.familie
Ja det blir morro det. har hvert lite med det kan du si..
hihi det er litt for langt unna familienKom til LarvikHer er er det mase snille skravlegale jenter!
![]()
Vi var på hyttetur sammen sommeren 2014 bare oss 4 Så blir koselig detteDen ser jeg! Søstra mi overraslet meg meg konsertbillett 4 mars. Da skal vi ut på byen. Blir første på halvannen år, minst. Kanskje 2.![]()
Haha. Da får du bare støvsuge hele dagenMin datter ble kjempe fasinert da jeg støvsugde istad![]()
Lå på gulvet å fulgte spent med. Begynte å furte da jeg var ferdig![]()
bekkenet mitt blir nok litt bedre, men slik det var før jeg datt blir nok der. satser på at jeg slipper unna krykker denne gangGodt det gikk bra med dere. Håper bekkenet blir bedre snart![]()
Så gøyVi var på hyttetur sammen sommeren 2014 bare oss 4 Så blir koselig dette![]()
HVis jeg setter på robotstøvsugeren mens Knøtte ligger på gulvet så driver han å følger etter den hele veien.Min datter ble kjempe fasinert da jeg støvsugde istad
Lå på gulvet å fulgte spent med. Begynte å furte da jeg var ferdig![]()