Krysser fingrene for deg.vi var jo begge to syke samtidig sist. Gjett hvem som er syk igjen?Orker ikke å lese i mellom altjeg tror jeg begynner å bli syk igjen ! Det nekter jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg.vi var jo begge to syke samtidig sist. Gjett hvem som er syk igjen?Orker ikke å lese i mellom altjeg tror jeg begynner å bli syk igjen ! Det nekter jeg
Så snill han er daJa, da blir det ikke for meg![]()
Kjæresten til 15 åringen kom med traktoren)
Da må du nok lete en stundLeter etter lyst til å gjøre husarbeid...
dere synkroniserer sykdom.. ikke gæernt!Krysser fingrene for deg.vi var jo begge to syke samtidig sist. Gjett hvem som er syk igjen?
Æsj så typiskEr det ikke typisk. Avtalt å komme på besøk til en venninne og sønnen hennes på 6 måneder etter luren til mini. Men skal han sove? Neida. Er alltid slik når jeg avtaler noe og skal ut etter luren til mini. Da gjør han seg ekstra vanskelig og ikke søren om han skal sove. Ender med at vi blir enda senere enn hva vi skal være fordi han ikke vil sove og bare skaper seg.
Så braNattevakten var helt grei![]()
så braja det er kjekt det.
Her vi bor er det 2 barnehager og 1 skoleSå 11 av 13 skal begynne på samme skole til høsten. De 2 andre skal på privat kristen skole.
Ikke vært det nei! Hahadere synkroniserer sykdom.. ikke gæernt!
Gjør nok detÆsj så typisk![]()
Håper dere kommer dere avgårde etterhvert!
HeisannHallo hallo! Hva gjør folk denne fine formiddagen?
Ja var herligSå flott dadeilig når de sover i egen seng!
Hihi, litt hardere det jaÅ gud level to var heftig..
hehe ja da er utvalget der..så brajeg bor i oslo og i denne bydelen er det nok bhg
og usikker på om det er en eller andre skolen. det 3 skoler i bydelen
det er 2 som er nære oss, men så er det grensen da. synes det var teit når vi startet på skole
det er 20 bhg rundt her![]()
selv om jeg liker det ikke. Jeg, Hope og mannebeina vår skal ut i morgen!Ikke vært det nei! Haha![]()
Jeg har vært på flyplass og kontoret mittkjedelig da...
hvor har dere hvert i natt? torp og ferja?
Du får holde deg sammen med de andreSatt heldigvis ikke borte med de
Åh, da får hun ikke lov å være syk! Hvem har kidsa? Herlig at alle får dratt ut sammen daselv om jeg liker det ikke. Jeg, Hope og mannebeina vår skal ut i morgen!
hehe kjedelig på kontoret daJeg har vært på flyplass og kontoret mittresten av folka har vært på ferja
![]()
Fysj daOrker ikke å lese i mellom altjeg tror jeg begynner å bli syk igjen ! Det nekter jeg