Skravletråd februar!

Orker ikke å lese i mellom alt :( jeg tror jeg begynner å bli syk igjen ! Det nekter jeg
Krysser fingrene for deg.vi var jo begge to syke samtidig sist. Gjett hvem som er syk igjen?

Er det ikke typisk. Avtalt å komme på besøk til en venninne og sønnen hennes på 6 måneder etter luren til mini. Men skal han sove? Neida. Er alltid slik når jeg avtaler noe og skal ut etter luren til mini. Da gjør han seg ekstra vanskelig og ikke søren om han skal sove. Ender med at vi blir enda senere enn hva vi skal være fordi han ikke vil sove og bare skaper seg.
Æsj så typisk:(
Håper dere kommer dere avgårde etterhvert!

ja det er kjekt det.
Her vi bor er det 2 barnehager og 1 skole :) Så 11 av 13 skal begynne på samme skole til høsten. De 2 andre skal på privat kristen skole.
så bra :D jeg bor i oslo og i denne bydelen er det nok bhg :p og usikker på om det er en eller andre skolen. det 3 skoler i bydelen :p
det er 2 som er nære oss, men så er det grensen da. synes det var teit når vi startet på skole :p

det er 20 bhg rundt her :o

så bra :D jeg bor i oslo og i denne bydelen er det nok bhg :p og usikker på om det er en eller andre skolen. det 3 skoler i bydelen :p
det er 2 som er nære oss, men så er det grensen da. synes det var teit når vi startet på skole :p

det er 20 bhg rundt her :eek:
hehe ja da er utvalget der.. :) Savner litt å bo i Oslo. Men kjenner det er greit å bo i hjembygda nå som jeg har barn :)

Strålende sol ut. Får skikkelig påskefølelse faktisk. Men får ikke vært ute å nytet den :(

Back
Topp